  • 41. Data: 2004-08-21 08:58:16
    Temat: Re: placenie KK w ajencjach PKO
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    dx napisał(a):

    > Dla ich VE i owszem ale juz dla ICH KK niestety nie.

    Też nie do końca. ZTCW dla ichnich VE [nie mylić z inteligo!] koszt
    wypłaty gotówki w POSie w agencji to koszt 50 groszy.

  • 42. Data: 2004-08-21 09:04:58
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Grzexs napisał(a):

    > A co to jest rachunek? Bo tak "na chłopski rozum" to opłacenie
    > rachunku to nic innego jak wpłata na konto. Czy ja więc mogę sobie
    > wystawić "rachunek" na konto innego banku i w AgPKOBP bezpłatnie
    > przetransferować tam pieniądze z konta w PKOBP, do którego mam VE? A
    > może jest jakaś lista instytucji czy numerów kont, które się
    > "załapują" na "płatność za usługi"?

    IMHO nie ma listy, chodzi o wszystkie przelewy. I IMHO będzie to
    operacja gotówkowa, z opłatą 50 groszy dla posiadaczy kart VE PKOBP [nie
    inteligo!].

    Chyba zrobię pewien test. Pójdę do agencji z poleceniem wpłaty
    gotówkowej na moje własne konto i zapłacę VE inteligo do tego samego
    konta ;-)]. Zobaczę, czy zrobią gotówkowo, czy nie.

  • 43. Data: 2004-08-21 09:07:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Chyba zrobię pewien test. Pójdę do agencji z poleceniem wpłaty
    > gotówkowej na moje własne konto i zapłacę VE inteligo do tego samego
    > konta ;-)]. Zobaczę, czy zrobią gotówkowo, czy nie.

    Idę do agencji. Mam niedaleko. :-)

  • 44. Data: 2004-08-21 10:01:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Idę do agencji. Mam niedaleko. :-)

    I'm back.

    Oczywiście - GOTÓWKA. Żadne tam bezgotówkowe.

  • 45. Data: 2004-08-21 10:09:45
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-21 12:01, kiedy Wojciech Nawara
    napisał(a) co następuje:

    > I'm back.

    > Oczywiście - GOTÓWKA. Żadne tam bezgotówkowe.

    Jak rzekł pewien klasyk: "Podróże kształcą. Zwłaszcza dookoła świata"

  • 46. Data: 2004-08-21 12:45:27
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > No i o to toczy sie spor.
    > Ja twierdze, ze agencje PKO BP maja (platna) usluge wyplaty gotowki (nawet
    > "swoi" placa 0,50zl) i bezplatna usluge platnosci za rachunki.

    Dokonując płatności za rachunki dokonujesz WPŁATY GOTÓWKOWEJ.
    Stąd musisz mieć GOTÓWKĘ, którą uzyskujesz wypłacając GOTÓWKĘ w POSie.

  • 47. Data: 2004-08-23 10:11:25
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Jak rzekł pewien klasyk: "Podróże kształcą. Zwłaszcza dookoła
    świata"

    Nic, tylko przyklasnąć. Najważniejszy jest wynik eksperymentu, nie
    jakieś tam teoretyczne rozważania...

    Grzexs

  • 48. Data: 2004-08-24 06:24:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Witam po przerwie.

    > Dnia Wed, 18 Aug 2004 14:36:58 +0200,
    > osoba podpisana: Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl>
    > napisała:
    >
    > To na ktore konto chcesz wpłacić owe 100 PLN ?
    > do wyboru masz:
    > -mBank

    Moze byc ten.

    Jeszcze jeden dowód na to, ze nauka w Polszcze bezplatna nie jest....;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 49. Data: 2004-08-24 06:28:31
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Slawek Kos wrote:

    [...]

    > Jeszcze jeden dowód na to, ze nauka w Polszcze bezplatna nie jest....;-))

    Tym razem Ci się upiekło ;-)

    KJ