  • 31. Data: 2004-08-18 12:51:40
    Temat: Re: placenie KK w ajencjach PKO
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cfvje3$52d$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > procedura placenia byla troche inna niz w sklepie pani podpisywala sie na
    > wydruku z terminala i wpsala poczatek numeru karty niala o wiele dluzszy
    > wydruk niz w sklepach

    Powinna jeszcze wpisac nr DO od Ciebie na slipie. BTW - CITI też ma dość
    długie slipy.

    a swojego wydruku juz niemam jakos niemam w zwyczaju
    > tego kolekcjonoac karta robie jakies 20-30 tranzakcji w miesiacu i racze
    > place za wieksze zakupy tak wiec pamietam jaka kwota zaco jest

    U mnie znajdziesz posegregowane slipy z przed 4 lat ;-)

    --
    JaKi

  • 32. Data: 2004-08-18 12:55:53
    Od: dx <d...@f...com.pl>

    Użytkownik JaKi napisał:

> [...]

    Dla ich VE i owszem ale juz dla ICH KK niestety nie.
    darek

  • 33. Data: 2004-08-18 12:59:33
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "JaKi"
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:cfvitc$d88$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 1. Poczta ma transakcje gotówkowe ;-)

    Poczta "traktuje je jako gotowkowe"

    > 2. A banki ostrzegaja w TOiP, że wypłaty w terminalach/bankomatach innych
    > banków są objęte prowizją.

    No i o to toczy sie spor.
    Ja twierdze, ze agencje PKO BP maja (platna) usluge wyplaty gotowki (nawet
    "swoi" placa 0,50zl) i bezplatna usluge platnosci za rachunki.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 34. Data: 2004-08-18 13:00:03
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    > No i o to toczy sie spor.
    > Ja twierdze, ze agencje PKO BP maja (platna) usluge wyplaty gotowki (nawet
    > "swoi" placa 0,50zl) i bezplatna usluge platnosci za rachunki.

    Wypłata gotówki w terminalu PKO BP karta Inteligo jest _bezplatne_

    --
    JaKi

  • 35. Data: 2004-08-18 13:04:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "JaKi"
    w wiadomości news:cfvjso$i57$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wypłata gotówki w terminalu PKO BP karta Inteligo jest _bezplatne_

    1. Ale karta VE wydawana do superkonta jest platne 0,50zl
    2. Przy wyplace karta Inteligo prowizja tez jest pobierana, tylko potem
    zwracana.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 36. Data: 2004-08-18 13:20:15
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > No i o to toczy sie spor.
    > Ja twierdze, ze agencje PKO BP maja (platna) usluge wyplaty gotowki
    (nawet
    > "swoi" placa 0,50zl) i bezplatna usluge platnosci za rachunki.

    A co to jest rachunek? Bo tak "na chłopski rozum" to opłacenie
    rachunku to nic innego jak wpłata na konto. Czy ja więc mogę sobie
    wystawić "rachunek" na konto innego banku i w AgPKOBP bezpłatnie
    przetransferować tam pieniądze z konta w PKOBP, do którego mam VE? A
    może jest jakaś lista instytucji czy numerów kont, które się
    "załapują" na "płatność za usługi"?

    Grzexs

  • 37. Data: 2004-08-18 13:24:05
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "dx" napisał w wiadomości

    Z drugiej strony zakladajac, ze te rachunki opiewaly na powiedzmy 1000
    zl to i tak calosc kosztow nie przekroczy 25 zl wiec nie ma co sie
    wieszac i skoro wakacje sa udane to sie cieszyc tym tylko ;-)
    darek

    Rachunki byly na niecale 700 i koszt bedzie jakies 5 piwek to da sie przezyc
    a pozatym aby splacic ta kwote chyba musze splacic zadluzenie z ostatniego
    wyciagu

  • 38. Data: 2004-08-20 10:16:30
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Jakub Piaseczny" napisał w wiadomości
    > placilem dzis KK rachunki rodzicow z ajecji PKO a kase od mamy zostawile w
    > portwelu :) czyli mam darmowy kredycik

    no niestety nie jest to darmowy ktedycik :(
    doszly mi dwie pozycje
    1. PROWIZJA OD WYPŁATY GOTÓWKI W ODDZIALE OBCEGO BANKU W KRAJU
    rowne 5 zeta
    2.
    WYPŁATA GOTÓWKI W ODDZIALE OBCEGO BANKU W KRAJU
    kwota zaplaconych rachunkow

    Ale cotam zaraz jade nad jeziorko na 4 dni pogoda do bani ale towazystwo
    jedzie doborowe :)

  • 39. Data: 2004-08-20 18:30:54
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2004 14:36:58 +0200,
    osoba podpisana: Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl>
    napisała:

    To na ktore konto chcesz wpłacić owe 100 PLN ?
    do wyboru masz:
    -mBank
    -inteligo
    -Rajfi
    -VW
    -Multi

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 40. Data: 2004-08-20 19:33:04
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To na ktore konto chcesz wpłacić owe 100 PLN ?

    <lol> słowo się rzekło, kobyłka u wozu ;-)

    --
    JaKi