  • 1. Data: 2005-04-08 17:09:58
    Temat: pko inteligo i konto wspolne
    Od: "condom" <c...@p...onet.pl>

    moi rodzice maja konto wspolne rachunek superkonto. matka wyjechala do
    anglii a ojciec wpadl na pomysl (pod moim naciskiem i reklam) zeby podpisac
    umowe o swiadczenie uslug elektronicznych (pko inteligo). szukalem w
    regulaminie informacji na temat czy przy podpisywaniu umowy potrzebny jest
    podpis obydwu wspolmalzonkow czy wystarczy jeden. niestety w regulaminie nie
    ma nic na ten temat. pisze tylko ze umowa musi byc podpisana przez
    posiadacza rachunku. czy ma ktos jakias wiedze na ten temat?

  • 2. Data: 2005-04-08 17:22:14
    Temat: Re: pko inteligo i konto wspolne
    Od: zoil <z...@y...com.pl>

    On Fri, 8 Apr 2005 19:09:58 +0200, condom wrote:

> [...]
    >ma nic na ten temat. pisze tylko ze umowa musi byc podpisana przez
    >posiadacza rachunku. czy ma ktos jakias wiedze na ten temat?

    Wiedzy nie posiadam, ale po prostu wiem :)
    Współwłaściciel (moja żona) nie musiał być obecny.

  • 3. Data: 2005-04-08 19:11:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "condom" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma nic na ten temat. pisze tylko ze umowa musi byc podpisana przez
    > posiadacza rachunku. czy ma ktos jakias wiedze na ten temat?

    Niby dlaczego nabycie prostej i taniej (2,00zl/mc) uslugi mialoby wymagac
    podpisow obu wspolwlascicieli?
    A tradycyjny przelew, ktory kosztuje 3,00zl tez wymaga?

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2005-04-08 19:27:12
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Fri, 8 Apr 2005 21:11:14 +0200, Slawek Kos napisał(a):

    > Niby dlaczego nabycie prostej i taniej (2,00zl/mc) uslugi mialoby wymagac
    > podpisow obu wspolwlascicieli?

    nie wazne, ze usluga jest tania. wazne, ze trzeba podpisac dodatkowa umowe

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 5. Data: 2005-04-08 20:43:13
    Od: "Krzysiek." <@dla.zaufanych.zapytaj>

    condom <c...@p...onet.pl> napisal nam:

> [...]
    > jeden. niestety w regulaminie nie ma nic na ten temat. pisze tylko ze
    > umowa musi byc podpisana przez posiadacza rachunku. czy ma ktos

    jak to jest? Rodzice maja jakies kijowe konto w pko. Usluga za 1zl/mc to
    email z operacjami na rachunku, nic wiecej!

    Ida do swojego oddzialu i podpisuja umowe dzieki ktorej dostana numer
    klienta do inteligo a ich rachunek przejdzie pod opieke tego systemu (Z
    zachowaniem numeru)?

    Jak za 2zl to jest a email za 1zl ... Intelgo mozna bez karty zamowic w
    takim przypadku (by za nia nie placic).

    Przy okazji, czy po takiej zmianie mozna uzyskac karte VISA (za 99gr/mc
    pewnie) ale nie przypisan do glownego rachunku ale do rachunku ktory sam
    dodam przez strone www? Chodzi o "ladowanie" takiej karty srodkami tylko
    kiedy beda potrzebne, by nie narazac calej kasy na rachunku rodzicow (raczej
    lamerzy jesli chodz o IT wiec dodatkowe srodki zapobiegawcze sie przydadza)

    dzieki

  • 6. Data: 2005-04-09 06:38:42
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

    > nie wazne, ze usluga jest tania. wazne, ze trzeba podpisac dodatkowa umowe

    Ale to nie jest umowa o zalozeniu lub likwidacji konta.
    To jest zwykly zakup uslugi - to moze zrobic kazdy wspolwlasciciel
    samodzielnie.

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2005-04-09 06:43:32
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Krzysiek." <@dla.zaufanych.zapytaj> napisał w wiadomości

    > jak to jest? Rodzice maja jakies kijowe konto w pko.

    Nie kijowe konto tylko Superkonto...;-)

    > Ida do swojego oddzialu i podpisuja umowe dzieki ktorej dostana numer
    > klienta do inteligo a ich rachunek przejdzie pod opieke tego systemu (Z
    > zachowaniem numeru)?

    Nie tak.
    Oni nie przechodza do Inteligo
    Oni wykupuja dostep przez internet do swego konta. Dla zmylki taka usluga
    nazywa sie PKO Inteligo. Nazywa sie tak bo "ludzie Inteligo" ja zrobili dla
    "Marble-PKO"...;-)

    > Jak za 2zl to jest a email za 1zl ... Intelgo mozna bez karty zamowic w
    > takim przypadku (by za nia nie placic).

    Patrz wyzej. To w dalszym ciagu pozostaje Superkonto wiec nie mozna do niego
    dostac karty Inteligo

    --
    Pozdrowienia