  • Data: 2002-08-16 10:28:44
    Temat: Re: pin przy zakupach
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) napisał(a):

    > Sprawa walkowana wiele razy - klopot w tym ze jesli jednak podasz
    > dresowi swoi pin to nic na to nie poradzisz. Bo m.in. tak jest
    > zbudowany regulamin!
    > A jesli chodzi o podpis - zawsze mowie ze nalezy uzywac kart w ktorych
    > nawet jesli sprawdzenie podpisu nie pociaga odpowiedzialnosci
    > klienta. Dla citka jest to 48h - mozna na niego psioczyc, ale ja bede
    > ciagle twierdzil ze jest to jedna z najbezpieczniejszych kart na
    > polskim rynku, choc droga jak cholera.

    Dlatego mówiłem o rozsądnym korzystaniu z kart i używaniu PINu.
    A ubezpieczenie kart to podstawa, bez rozsądnych warunków ubezpieczenia
    nie włożyłbym żadej karty do portfela (no chyba ze elektron z PKO BP z
    zerowym limitem na płatności POSowe, dodatkowo podziurkoway ;-) ).
    A ubezpieczenie w mBanku kart nie obejmuje "wymuszenia" podania PINu ?
    Wydawało mi się że gdzieś o tym czytałem.

    Karol Żwiruk