  • Data: 2002-08-16 10:17:33
    Temat: Re: pin przy zakupach
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, Aug 16, 2002 at 10:09:09AM +0000, Karol =?ISO-8859-2?Q?=AFwiruk ?= wrote:

    > ok, jak Ci ukradną kartę, to 99% pewności że zapłacą kartą podpisując się
    > Twoim podpisem, nawet jak go nie znają, to kasjerzy nie_porównują_podpisów
    > - płacę kilkadziesiąt razy miesięcznie w sklepach, NIKT nie zwraca
    > mi uwagi że podpis niepodobny do tego na karcie!
    > Udało mi się zapłacić kartą bez podpisu na pasku, kasjerka porównała
    > podpis na slipie z czystym paskiem ;-)
    >
    > Jeżli złodziej będzie się musiał podpisać PINem - który_znasz_TY odejdzie
    > od kasy bez zakupów (za które musiałbyś Ty zapłacić)

    Sprawa walkowana wiele razy - klopot w tym ze jesli jednak podasz
    dresowi swoi pin to nic na to nie poradzisz. Bo m.in. tak jest
    zbudowany regulamin!

    A jesli chodzi o podpis - zawsze mowie ze nalezy uzywac kart w ktorych
    nawet jesli sprawdzenie podpisu nie pociaga odpowiedzialnosci
    klienta. Dla citka jest to 48h - mozna na niego psioczyc, ale ja bede
    ciagle twierdzil ze jest to jedna z najbezpieczniejszych kart na
    polskim rynku, choc droga jak cholera.

    Kiedys na pbb byl taki tekst: dzieki zabezpieczeniu karty, wszystko co
    placilem citkowi, zwrocilo sie z nawiazka jak mi ukradli karte.

    --

    --w