  • 1. Data: 2004-08-10 07:19:41
    Temat: [pilne] wspólne konto dla (niezamożnego) małżeństwa
    Od: "BM" <s...@T...pl>

    Witam!

    Czy możecie polecić lub (zdecydowanie odradzić) jakieś wspólne konto dla
    młodego małżeństwa o całkowitych dochodach +- 1300 zł miesięczne? (Nie
    śmiejcie się, tyle płacą psychologom/pedagogom w Poznaniu)

    Jeśli są jakieś ciekawe propozycje wymagające minimalnych wpływów większych
    niż ich zarobki, to także prosiłbym o info - dysponują wolną gotówką z
    prezentów ślubnych, więc może jakiś "oscylator" możnaby zastosować.

    Pozdrawiam
    BM

  • 2. Data: 2004-08-10 07:30:43
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <s...@T...pl>
    napisał w wiadomości news:cf9soo$72j$1@opal.futuro.pl:
> [...]
    > większych niż ich zarobki, to także prosiłbym o info - dysponują
    > wolną gotówką z prezentów ślubnych, więc może jakiś "oscylator"

    a może najpierw warto poczytać o czym się pisze na grupie ?

    moim zdaniem Inteligo wyszłoby najkorzystniej (bo jak sądzę, bankomatów
    Euronetu i WBK jest mniej niż PKO BP)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2004-08-10 08:41:34
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    > niż ich zarobki, to także prosiłbym o info - dysponują wolną gotówką
    > prezentów ślubnych, więc może jakiś "oscylator" możnaby zastosować.

    Odradziłbym tylko Pekao, ale to z wiadomych względów.

    Zobaczcie jaki bank i bankomat macie najbliżej domu / pracy.

    Ja na przykład bardzo chwalę sobie BGŻ, ale właśnie ich oddział
    (darmowe wpłaty) i bankomat mam niedaleko. No i mają świetną obsługę
    przez internet.

    A do czego to konto? - to chyba podstawowe pytanie.

    Grzexs

  • 4. Data: 2004-08-10 09:02:39
    Od: "SEBEK" <s...@p...onet.pl>

    tylko VW. Bezpłatny i dobry

    Seba

  • 5. Data: 2004-08-10 09:10:08
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:cfa308$ntk$1@atlantis.news.tpi.pl:
    > tylko VW. Bezpłatny i dobry

    a jak wpłacać i wypłacać w Radoiu ?:))

    może Egg.com lepiej polecić ?

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 6. Data: 2004-08-10 09:11:21
    Od: "BM" <s...@T...pl>

    > A do czego to konto? - to chyba podstawowe pytanie.

    Młodzi mają trochę pieniędzy z wesela, chcą mieć wspólnie do nich dostęp
    oraz chcą, by pieniądze nie traciły na wartości leżąc w skarpecie. W
    przyszłości pieniądze te chcą wykorzystać jako wkład własny do kredytu
    mieszkaniowego.

    To są wymagania, które udało mi się z nimi ustalić.

    Ze swojej strony dorzuciłbym jeszcze
    - obsługę przez internet
    - w miarę dużą liczbę bankomatów
    - konto może być płatne, jeśli uważacie, że Wasza propozycja warta jest
    jakiś miesięcznych opłat

    pozdrawiam
    BM

  • 7. Data: 2004-08-10 09:24:47
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "BM" <s...@T...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - obsługę przez internet
    > - w miarę dużą liczbę bankomatów
    > - konto może być płatne, jeśli uważacie, że Wasza propozycja warta jest

    Inteligo + mBank (eMax)

    pzdr

  • 8. Data: 2004-08-10 09:35:14
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>

    _Mark_ napisał(a):

    > Użytkownik "BM" <s...@T...pl> napisał w wiadomości

    > Inteligo + mBank (eMax)

    Inteligo w tym przypadku po co?
    W okolicach Poznania chyba bankomatów BZ WBK sporo??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 9. Data: 2004-08-10 09:48:30
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>
    napisał w wiadomości news:cfa4qf$7ie$1@inews.gazeta.pl...

    > Inteligo w tym przypadku po co?
    > W okolicach Poznania chyba bankomatów BZ WBK sporo??

    Przy takich zarobkach, zaraz ruszą "za chlebem" ;)))

    pzdr

  • 10. Data: 2004-08-10 10:07:10
    Od: "SEBEK" <s...@p...onet.pl>

    > Inteligo + mBank (eMax)
    >
    > pzdr

    Tylko VW. Wypłaty bezplatne ze wszystkich bankomatów (>=400).

    Sebek