  • 1. Data: 2004-04-01 10:58:27
    Temat: [pilne] subkonto
    Od: Infernö <s...@j...zly>

    Witam
    Mam 26 cyfrowy numer konta w WBK oraz 5 cyfrowy numer subkonta.
    Jak zrobic przelew w banku internetowym (multibank)? Czy wystarczy podac
    kolejne cyfry?

    Dzieki za szybka odpowiedz i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-01 11:18:56
    Temat: Re: [pilne] subkonto
    Od: "Marianek Z" <m...@R...pl>

    > Witam
    > Mam 26 cyfrowy numer konta w WBK oraz 5 cyfrowy numer subkonta.

    w tej chwili obowiązuje nowy standard tzw IBAN w numeracji rachunków. Cały
    numer składa się dokładnie z 26 cyfr (każde subkonto ma osobny 26 cyfrowy
    numer) 2 pierwsze to cyfra kontrolna, 8 kolejnych to nr identyfikacyjny
    oddziału banku, kolejnych 16 to już numer rachunku (konkretnego subkonta).
    Twoje subkonto zatem musi mieć swój unikalny 26-cio cyfrowy nr.

    MZ

  • 3. Data: 2004-04-01 11:25:27
    Od: Infernö <s...@j...zly>

    Marianek Z <m...@R...pl> wrote:
> [...]
    > oddziału banku, kolejnych 16 to już numer rachunku (konkretnego subkonta).
    > Twoje subkonto zatem musi mieć swój unikalny 26-cio cyfrowy nr.

    hmm, no to przyznam, ze nie wiem, co mam zrobic, bo dzis na uczelni podano
    mi wlasnie 26 cyfr ORAZ 5 cyfrowe subkonto

  • 4. Data: 2004-04-01 11:30:48
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > hmm, no to przyznam, ze nie wiem, co mam zrobic, bo dzis na uczelni
    > podano
    > mi wlasnie 26 cyfr ORAZ 5 cyfrowe subkonto

    A sprawdz, czy ten numer subkonta nie zawiera się w numerze rachynku, np:

    xxyyyyyyyyccc12345cccccccc

    gdy twoje subkonto ma postać 12345.

    Nr Iban nie mają subkont, każde z nich może być własnie subkontem, albo
    kontem głównym, ale Ciebie to nie interesuje, ten podział jest istotny dla
    własciciela (albo i nie).
    Zignoruj to całe subkonto i wpłacaj na nr 26cio cyfrowy, dojdzie na pewno
    tam gdzie trzeba.

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 5. Data: 2004-04-01 11:41:18
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Infernö wrote:

> [...]
    > Mam 26 cyfrowy numer konta w WBK oraz 5 cyfrowy numer subkonta.
    > Jak zrobic przelew w banku internetowym (multibank)? Czy wystarczy podac

    Nie wiem jak to jest w BZWBK ale w inteligo każde subkonto ma swój
    unikalny 26-cio cyfrowy numer. Sprawdź dokładnie może tak samo jest w
    Twoim przypadku.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

  • 6. Data: 2004-04-01 11:53:53
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    SebCz dnia 2004-04-01 13:30 napisał(a) co następuje:

    > Zignoruj to całe subkonto i wpłacaj na nr 26cio cyfrowy, dojdzie na
    > pewno tam gdzie trzeba.

    A jeszcze lepiej: dołącz te 5 dodatkowych cyfr do tytułu przelewu.

    Marek

  • 7. Data: 2004-04-01 12:11:28
    Od: Infernö <s...@j...zly>

    SebCz <a...@K...pl> wrote:
> [...]

    nie :/

    > Zignoruj to całe subkonto i wpłacaj na nr 26cio cyfrowy, dojdzie na pewno

    nie moge - bede musial jechac do dzialu ksiegowosci mojego wydzialu i
    poprosic ksiegowa, zeby zatwierdzila to na tym wlasnie subkoncie

  • 8. Data: 2004-04-01 12:23:52
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    Dnia Thu, 1 Apr 2004 14:11:28 +0200, Infernö <s...@j...zly> napisał:

    > nie :/

    > nie moge - bede musial jechac do dzialu ksiegowosci mojego wydzialu i
    > poprosic ksiegowa, zeby zatwierdzila to na tym wlasnie subkoncie

    Strasznie to dziwne... Twoje subkonto, jeśli istnieje, ma swój numer, też
    26cio cyfrowy., możesz poprosić księgowość o jego podanie.
    Moja teoria jest taka - nie ma żadnych subkont, jest tam tylko główny
    rachunek, a Wam przypisała sobie księgowość jakieś numery identyfikacyjne.
    Wtedy najlepiej zrobić przelew na rachunek, którego numer masz, a w treści
    przelewu napisz tak:

    wpłacający:
    Imię Nazwisko, Adres itd, nr subkonta: 12345.

    Bo, skoro nie dostałeś innego nr rachunku, to pieniądze znajdą się na tym
    własnie 26cio cyfrowym. A potem ktoś to 'ręcznie' musi zidentyfikować i
    treść przelewu powinna mu wskazać skąd i za co.
    Innych pomysłów nie mam ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia

    Zanim napiszesz na'priv', zdejmij kapelusz....

  • 9. Data: 2004-04-01 12:30:14
    Od: Infernö <s...@j...zly>

    SebCz <a...@K...pl> wrote:
> [...]
    > własnie 26cio cyfrowym. A potem ktoś to 'ręcznie' musi zidentyfikować i
    > treść przelewu powinna mu wskazać skąd i za co.

    bingo, o to wlasnie chodzilo - chodziaz musialem zadzwonic na infolinie,
    zeby potwierdzic

  • 10. Data: 2004-04-01 12:30:31
    Od: Infernö <s...@j...zly>

    Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> wrote:
    > A jeszcze lepiej: dołącz te 5 dodatkowych cyfr do tytułu przelewu.

    dokladnie o to chodzi, dzieki

    pozdrawiam