  • Data: 2022-01-05 18:22:09
    Temat: Re: pewny biznes jak w banku
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 5 sty 2022 o 16:49, Dawid Rutkowski pisze:

    > atomówka

    Odpada! Straszne kontrole! Nie przejdzie!

    > System przeciwpożarowy podobno działa (choć jak w zeszłym
    > roku zrobili pierwszy raz prawdziwy, a nie tylko "podpisany",
    > przegląd, to się okazało, że nie działa połowa świateł awaryjnych

    Po co komu oświetlenie podczas pożaru?
    Jeszcze może zapalniczka do papierosów?

    > i trzy skrzydła bram ppoż w garażu - pomór jakiś, w rok się popsuły,

    Są inteligentne stopy, których pamięci nie popsuje byle pożar...

    > a przedtem przez 8 lat było wszystko cacy) - choć podobno w poprzedniej
    > chałupie przez kilka lat (być może od nowości) nie działał - no ale jeśli
    > nawet, to systemu przeciwwybuchowego (dla budynków - bo może być do pewnego
    > stopnia czołg) nikt jeszcze nie wymyślił (sprawdzić, czy nie Albania i bunkry
    > - ale nawet tam w tych bunkrach nie mieszkali, choć podobno był gotowy dla
    > każdego obywatela).

    W bunkrze wystarczy zabrać wentylację -- mnie też tak usiłują wykończyć...

    -=-

    Dookoła nas nie ma bunkrów, a nawet gdyby były, trudno
    ubezpieczonego nakłonić do życia w bunkrze... Myślmy realnie...

    Ponoć Solidarność walcząca radziła sobie (i innym) bez gazu. :)

    --