  • 1. Data: 2022-01-04 11:45:11
    Temat: pewny biznes jak w banku
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pomysł genialny w swojej prostocie
    i pewny zwrot inwestycji jak w banku.

    MeisterStuck

    Czy można za obce osoby wpłacać składki?
    Ubezpieczę pół Warszawy.

    Maciej B. przedstawia się jako przedsiębiorca działający w branży
    nieruchomości. Zatrudnił sześć osób, które miały być pośrednikami.

    Wszystkich swoich pracowników wysoko ubezpieczył na życie. Każdy z nich
    miał wykupione takie polisy w kilku towarzystwach ubezpieczeniowych, a
    jedyną osobą upoważnioną do pobrania uposażenia po ich śmierci był
    Maciej B.

    Dotąd skasował 6 milionów złotych.

    https://tinyurl.com/2f4d8hxd

    https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-panstwo-w-pa
    nstwie-gineli-
    pracownicy-pieniadze-z-ubezpieczen,nId,5744994

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2022-01-04 11:57:04
    Temat: Re: pewny biznes jak w banku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 4 stycznia 2022 o 11:40:58 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > pomysł genialny w swojej prostocie
    > i pewny zwrot inwestycji jak w banku.
    >
    > MeisterStuck
    >
    > Czy można za obce osoby wpłacać składki?
    > Ubezpieczę pół Warszawy.

    Jeszce musisz znać PESELe.
    Ehm, i mam nadzieję, żeś nie kim-dzong-un i atomówki (choć na DC to wodorówka
    potrzebna - jak w "śmierci trawy": "atomówki na mniejsze miasta, wodorówki na
    większe, 2-3 na Londyn - a reszta przeżyje na ziemniakach i burakach" - tylko nie
    pomyśleli, czym mają oddychać...) na podorędziu nie posiadasz...
    Bo, jak się przekonał nie tylko bohater "Szatańskich wersetów", ale i Żelazny Karzeł
    Imieniem Wasyl, "żeby narodzić się ponownie (i dostać wypłatę ubezpieczenia na życie)
    musisz wcześniej umrzeć".
    Czym ten gościu wykańczał pracowników?

  • 3. Data: 2022-01-04 12:14:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Jan 2022 11:45:11 +0100, PiteR wrote:
    > pomysł genialny w swojej prostocie
    > i pewny zwrot inwestycji jak w banku.
    >
    > MeisterStuck
    > Czy można za obce osoby wpłacać składki?
    > Ubezpieczę pół Warszawy.

    I pojdziesz siedziec za moderstwa?

> [...]
    >
    > https://tinyurl.com/2f4d8hxd
    >
    > https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-panstwo-w-pa
    nstwie-gineli-pracownicy-pieniadze-z-ubezpieczen,nId

    Podejrzane.
    Ale tez rozrzut duzy - sepsa, covid, wypadek drogowy ...

    W calosci jeszcze bardziej podejrzane ... ale ile w tym prawdy ?

    J.

  • 4. Data: 2022-01-04 13:31:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jan 2022 02:57:04 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:

    > Jeszce musisz znać PESELe.

    Skoro pracodawca, to zna.
    W dodatku ma "uzasadniony interes" w ubezpieczeniu.

    A pesel mozesz z ksiag wieczystych uzyskac, i adres, choc
    niekonieczenie zameldowania.

    >Czym ten gościu wykańczał pracowników?

    Covid jest swietny, ale ma za mała skutecznosc :-(

    Zatrudnic pijaka, dac sluzbowy samochod ... jest szansa ze sie zabije?
    Tylko czy ubezpieczenie wyplaci?

    J.

  • 5. Data: 2022-01-04 13:44:05
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 04.01.2022 o 13:31, J.F pisze:

> [...]

    wpłacasz na poczcie i gotowe

    dużo więcej + zwykle dzwonią do klienta, przy wyższych SU badania medyczne

    > Skoro pracodawca, to zna.
    > W dodatku ma "uzasadniony interes" w ubezpieczeniu.
    >
    > A pesel mozesz z ksiag wieczystych uzyskac, i adres, choc
    > niekonieczenie zameldowania.

    tylko trzeba to kw znać

    generalnie UnŻ zrobione na kogoś obcego kto umiera i dostajesz kasę to
    nie jest prosta sprawa do zrobienia, trzeba dość dobrze znać "ofiarę"

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 6. Data: 2022-01-04 15:28:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 4 stycznia 2022 o 13:44:08 UTC+1 Robert_DF napisał(a):

    > tylko trzeba to kw znać

    O k5...
    KW zasuwasz po kolei numery, np. z WA1M.
    W księdze budynku masz listę ksiąg lokali wydzielonych - a w tych KW PESELe.
    Potem wystarczy odkręcić gaz w piwnicy (dobrze, że u mnie nie ma) i czekać na
    przelewy...

  • 7. Data: 2022-01-04 15:30:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jan 2022 13:44:05 +0100, Robert_DF wrote:

    > wpłacasz na poczcie i gotowe

    > dużo więcej + zwykle dzwonią do klienta, przy wyższych SU badania medyczne

    A tu widzisz - grupowe.

    > tylko trzeba to kw znać

    Losowe numery.

    > generalnie UnŻ zrobione na kogoś obcego kto umiera i dostajesz kasę to
    > nie jest prosta sprawa do zrobienia, trzeba dość dobrze znać "ofiarę"

    Teraz modne sprzedawanie przez internet.
    Albo jak widac - grupowe - tylko czemu wtedy pracodawca uprawniony?

    Albo sie ubezpieczyc od strat spowodowanych smiercia pracownika.
    Nieduzo - na 100 tys. W 15 firmach :-)

    J.

  • 8. Data: 2022-01-04 15:44:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jan 2022 06:28:40 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    > Potem wystarczy odkręcić gaz w piwnicy (dobrze, że u mnie nie ma) i czekać na

    No ... swietnie wymysliles :-(

    J.

  • 9. Data: 2022-01-04 20:47:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-01-04 o 15:30, J.F pisze:

    > Albo sie ubezpieczyc od strat spowodowanych smiercia pracownika.
    > Nieduzo - na 100 tys. W 15 firmach :-)

    A w ubezpieczeniach nie jest tak, że jak z jednej polisy dostaniesz
    na tyle co się ubezpieczyłeś, to inni już nie płacą
    - nie muszą czy też Ty nie masz prawa do duplikowania wypłat?

  • 10. Data: 2022-01-04 20:56:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    cef <c...@i...pl> writes:

    > A w ubezpieczeniach nie jest tak, że jak z jednej polisy dostaniesz
    > na tyle co się ubezpieczyłeś, to inni już nie płacą
    > - nie muszą czy też Ty nie masz prawa do duplikowania wypłat?

    Przy majątkowych tak jest.
    Przy życiowych niekniecznie.

    KJ

    --