  • Data: 2005-07-10 12:59:26
    Temat: Re: pesel proszę o radę pilne
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to skoro się znajdują błedy w bazie PESEL, to chyba mogło się zdarzyć ,
    > że trafiło coś błędnego do BIK ?
    > KJ

    Nie twierdziłem inaczej, jednak błędów w bazie PESEL jest mniej niz w bazie
    BIK. Kazde błędne pierwsze zapytanie o klienta w BIK (o ile go już nie ma w
    bik) powoduje ze następne prawidłowe zapytanie zostanie zwrócone z tzw.
    błedem identyfikacji.
    Jeżeli kogoś nie ma w BIK to pierwszy raport zwraca odpowiedź "raport
    zawiera dane z zapytania" czy coś podobnego.

    Darek