eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipesel proszę o radę pilne › Re: pesel proszę o radę pilne
  • Data: 2005-07-10 20:48:42
    Temat: Re: pesel proszę o radę pilne
    Od: "EW" <e...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kochani, dziękuję za wasze odpowiedzi, ale nadal nie mam kredytu, ani żadnej
    informacji z banku. Bank twierdzi, że czeka na odpowiedź z BIK
    w sprawie błędnego nr pesel. I tak już czekam od prawie 2 tygodni. Pragnę
    dodać, że nigdzie jeszcze nie występowałam o kredyt ani kartę kredytową,
    choćby z tej przyczyny, że dopiero niedawno skończyłam studia i dostałam
    stałą pracę.
    Ewa.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1