  • Data: 2005-07-10 21:03:21
    Temat: Re: pesel proszę o radę pilne
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Jul 2005 22:48:42 +0200,
    osoba podpisana: EW <e...@w...gazeta.pl>
    napisała:
    > Kochani, dziękuję za wasze odpowiedzi, ale nadal nie mam kredytu, ani żadnej
    > informacji z banku. Bank twierdzi, że czeka na odpowiedź z BIK
    > w sprawie błędnego nr pesel. I tak już czekam od prawie 2 tygodni. Pragnę
    > dodać, że nigdzie jeszcze nie występowałam o kredyt ani kartę kredytową,
    > choćby z tej przyczyny, że dopiero niedawno skończyłam studia i dostałam
    > stałą pracę.

    A nie miałaś konta np. w Pekao SA? Oni swego czasu dawali 300 PLN debetu
    na dzień dobry. To tak na marginesie.

    Co *ja* bym zrobił.
    1. Wszedł na stronę www.bik.pl
    2. poszukał formularza zapytania konsumenckiego, wypełnił i wysłał do
    BIK (poleconym of course)
    3. Na otrzymanej odpowiedzi będzie albo
    a) nazwa banku który Cię wpisał albo
    b) info, że Twoich danych nie ma w BIK
    4. W przypadku 3a wystosowałbym pismo do Banku który błędnie wpisał, z
    żądaniem zmiany danych.
    5. W przypadku 4b poszedłbym do banku z otrzymaną odpowiedzią.

    A tak poza tym bank coś ściemnia. Info z BIK banki dostają szybko.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.