  • 1. Data: 2002-10-29 14:44:23
    Temat: pekao sa - euronet - millenium
    Od: j...@p...onet.pl

    Nie wiecie czy darmowe wypłatki dla klientów pekao z euronetu będą też dostępne
    w bankomatach millenium? W końcu euronet przejął te bankomaty od big-bg...

    JS

  • 2. Data: 2002-10-29 15:00:08
    Temat: Re: pekao sa - euronet - millenium
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Nie wiecie czy darmowe wypłatki dla klientów pekao z euronetu będą też
    dostępne
    > w bankomatach millenium? W końcu euronet przejął te bankomaty od big-bg...

    Nie. I pisze to na stronach Pekao.
    http://www.pekao.com.pl/pekao24902.xml?/sid=79/80036
    7-768301-90056

    MaciejK

  • 3. Data: 2002-10-29 15:08:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciek Kycler"

    > Nie. I pisze to na stronach Pekao.
    > http://www.pekao.com.pl/pekao24902.xml?/sid=79/80036
    7-768301-90056

    one nieraz dobrze udają Euronetowe - pol roku temu nawet u dysponenta w
    Millennium puytalem sie czy to euronet - po odowiedzi TAK wyplacilem karta
    Inteligo.
    Juz po kilku sekundach wiedzialem ze mnie dysponent oszukal - SMS pokazal
    ile w inteligo zeszlo z konta, i teraz juz wiem ze to nie euronet
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-10-29 15:25:26
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Juz po kilku sekundach wiedzialem ze mnie dysponent oszukal - SMS pokazal
    > ile w inteligo zeszlo z konta, i teraz juz wiem ze to nie euronet

    One nie muszą udawać. One SĄ Euronetowe (czytaj: obsługiwane przez Euronet).
    Tyle, że na jakiś specjalnych zasadach.

    MaciejK

  • 5. Data: 2002-10-29 15:59:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > One nie muszą udawać. One SĄ Euronetowe (czytaj: obsługiwane przez
    Euronet).
    > Tyle, że na jakiś specjalnych zasadach.

    Eurnet jest obsluguje - to ten sam system - ale nie jest on w systemie
    bankomatow Euronetu.

  • 6. Data: 2002-10-29 16:53:43
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > One nie muszą udawać. One SĄ Euronetowe (czytaj: obsługiwane przez
    Euronet).
    > Tyle, że na jakiś specjalnych zasadach.

    One nie sa Euronetowe, sa tylko obslugiwane przez Euronet - to jest tak jak
    sie teraz sprzata biura - administrator ma wlasny MOP, wlasna miotle i
    wlasne srodki czystosci, ale do sprzatania wynajmuje sprzataczki z
    zewnętrznej firmy.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia