  • 1. Data: 2006-06-03 12:15:45
    Temat: paranoja w multibanku!
    Od: "Niedopchnęcja" <m...@o...pl>

    raz w miesiacu mam pewna ilosc gotowki ktora chce wplacic w platomacie w
    multibanku w Olsztynie.
    co miesiac od 5 miesiecy powtarza sie zawsze to samo - wplatomat jest
    nieczynny. po co do jasnej cholery jest ten wplatomat, jak nie mozna z nige
    skorzystac? moze lepiej zamiast wplatomatu zastapic to miejsce w banku
    jakmis chinczykiem, ktory by przyjmowal wplaty!
    paranoja w multibanku!
    czy doczekam sie kiedys czasow ze wplatomat bedzie czynny?

  • 2. Data: 2006-06-03 13:03:47
    Temat: Re: paranoja w multibanku!
    Od: Jacek Pełka <j...@c...com.pl>

    Niedopchnęcja <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > jakmis chinczykiem, ktory by przyjmowal wplaty!
    > paranoja w multibanku!
    > czy doczekam sie kiedys czasow ze wplatomat bedzie czynny?

    Zapytaj w Multibanku.

    --
    "Są na świecie rzeczy, o których się fizjologom nie śniło"
    - F. Kiepski

  • 3. Data: 2006-06-03 13:13:10
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Niedopchnęcja wrote:
> [...]
    > jakmis chinczykiem, ktory by przyjmowal wplaty!
    > paranoja w multibanku!
    > czy doczekam sie kiedys czasow ze wplatomat bedzie czynny?

    Napisz do Kasi.

  • 4. Data: 2006-06-03 16:00:03
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Jacek Pełka" <j...@c...com.pl> napisał w wiadomości

    > Zapytaj w Multibanku.

    Nic ci nie powiedza . Wplatomaty sa obslugiwane przez firme zewnetrzna .
    Zaden z pracownikow multi nie wie co sie dzieje .

    J.

  • 5. Data: 2006-06-03 19:07:09
    Od: "Niedopchnęcja" <m...@o...pl>

    Kasia i tak ma to wszystko w glebokiej p...

  • 6. Data: 2006-06-03 21:31:47
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Kasia i tak ma to wszystko w glebokiej p...

    Wpłatomaty dosłownie zapychaja sie kasiorą. Najczesciej 'psują' sie w piątki
    i soboty, gdy sklepiki wplacają utargi.
    Po zapachniu widoczny komunikat jest 'terminal out of order'.
    Wplatomat nie chodzi on-line, jak mnie poinformowano. Co 30 minut wysyła
    paczkę i stan kont jest uaktualniany.
    Troche to niedopracowane. Nie spodziewali sie wzrostu popularnosci
    wplatomatów i ilosci kasy jaka przez nie wplywa.
    Ale nie ma tego zlego. Ostatnio wplacalem pare tysiecy i wplatomat sie
    zepsul, wiec wplacilem u pani w kasie bez prowizji na konto biznes.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl/kh
    www.adekus.pl/auto

  • 7. Data: 2006-06-04 16:16:42
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    fotomania.pl napisał(a):

    > Nic ci nie powiedza . Wplatomaty sa obslugiwane przez firme zewnetrzna .
    > Zaden z pracownikow multi nie wie co sie dzieje .

    Chyba, że się to ostatnio zmieniło, ale zawsze były obsługiwane przez
    pracowników.

    Przemek

  • 8. Data: 2006-06-04 19:11:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> wrote in message

    > Nic ci nie powiedza . Wplatomaty sa obslugiwane przez firme zewnetrzna .
    > Zaden z pracownikow multi nie wie co sie dzieje .

    Hm... dziwne, bo w mBanku nawet na WWW mozna zobaczyc status...
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/bankomaty/lista
    .html?wplata=tak&city=0

    MK

  • 9. Data: 2006-06-05 07:45:35
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    fotomania.pl wrote:
    > Nic ci nie powiedza . Wplatomaty sa obslugiwane przez firme
    > zewnetrzna . Zaden z pracownikow multi nie wie co sie dzieje .

    Oj nie. Nie całkiem dokładne posiadasz informacje ;)