  • 1. Data: 2002-09-26 08:03:47
    Temat: [ot] Bank na sprzedaz ;)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Juz ktos kiedys chcial kupic niedawno - proponuje od ciekawej nazwy:

    www.inwestbank.pl

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-09-26 09:35:03
    Temat: Re: [ot] Bank na sprzedaz ;)
    Od: "PB" <k...@u...tlen.pl>

    > Juz ktos kiedys chcial kupic niedawno - proponuje od ciekawej nazwy:
    >
    > www.inwestbank.pl

    znam lepszą nazwę bo kojarzącą sie z poważniejszym bankiem

    www.pko.pl
    www.pko.com.pl

  • 3. Data: 2002-09-26 09:50:26
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > znam lepszą nazwę bo kojarzącą sie z poważniejszym bankiem
    >
    > www.pko.pl
    > www.pko.com.pl

    Jeżeli zostanie trochę kasy to polecam:

    www.microsoft.com.pl
    www.microsoft.pl

    wprawdzie to nie bank, ale w gazecie wyczytałem, że to duża firma i z
    przyszłością. Warto ją mieć w swoim koszyku ;-)

    pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2002-09-26 10:49:21
    Od: "PB" <k...@u...tlen.pl>

    no i www.bsk.pl żeby pozostać w tematyce bankowej

  • 5. Data: 2002-09-26 11:57:47
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "PB"

    > no i www.bsk.pl żeby pozostać w tematyce bankowej

    w www.mbank.pl ?
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-09-26 12:02:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > w www.mbank.pl ?
    > *** blad ***

    Ekhem. To i ja takie cos znalazlem ;)
    Kabaty24

    www.kb24.net :)

  • 7. Data: 2002-09-26 13:23:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
    > Ekhem. To i ja takie cos znalazlem ;)
    > Kabaty24
    >
    > www.kb24.net :)

    to się nie liczy - sam zrobiłeś, żeby mieć się tu czym pochwalić ;-))
    *** blad ***