  • Data: 2017-09-26 11:28:53
    Temat: Re: ostrzezenie z mbanku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Dominik Ałaszewski" <D...@g...pl.invalid>
    tak-przestepcow-potwierdzenie-wykonania-przelewu-od-
    mbanku/

    >Jak nie byc przestepcą jak policja ma to w dupie. Nie sciga oszustow,
    >a jak zglosisz przestepstwo to po kilku miesiacach dostaniesz
    >zawiadomienie o umorzeniu sledztwa z powodu niewykrycia sprawcow...

    A kto powiedzial, ze nie sciga ?
    Podejrzewam ze sciga, a jeszcze ma banki nad soba, ktore moga mocniej
    naciskach.

    Ale jak sie rozbiją o jakis serwer w Rosji, Chinach, Afryce - to
    bedzie trudno.

    >Jak mnie jakiś ćwok oszukał na Allegro to policja nie potrafiła
    >znaleźć typa mając adres domowy, adres email, numer konta bankowego,
    >nr telefonu, IP, naglowki emaili, dane od Allegro...

    Moze im sie nie chcialo, a moze pod tym adresem mowia "taki tu nie
    mieszka".
    Telefon na karte i d*.

    J.