  • Data: 2009-06-24 22:26:21
    Temat: Re: ostrzeżenie Getinowe - lokaty
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h1r300$lh8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Policzyłem jak Getin 6% jak wypada w stosunku
    > do Eurobank 6,06%.
    > Wychodzi że:
    > 7 dniowa z kapitalizacją w Eurobank przyniesie nieznacznie
    > więcej w ciągu roku od Getin 6% 1 dniowa z kapitalizacją.
    > Jednakże biorąc pod uwagę dywersyfikację to już tutaj zaczyna
    > to być sensowne Getin + Eurobank.

    Tylko, że 7 dniowa lokata w eurobanku jest oprocentowana 6% rocznie, a
    nie 6,06%.

    Natomiast co do porównania, to powiedzmy, że wygląda to tak:

    aby zarobić 1 grosz dziennie w:

    a) eurobanku potrzebujeny 60,24 zł wkładu (6,06%)
    b) getinie potrzebujemy 60,84 zł wkładu (6,00%).

    Pomijam tu zjawisko zaokrąglania połówek groszy.