  • 1. Data: 2009-05-26 17:20:20
    Temat: optymiści z USA
    Od: "tomek" <a...@p...onet.pl>

    amerykanie opierają wzrosty na giełdzie już tylko w oparciu o zaufanie, a
    nie o fundamenty ...
    strach się bać
    :-)

  • 2. Data: 2009-05-26 17:34:17
    Temat: Re: optymiści z USA
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "tomek" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > amerykanie opierają wzrosty na giełdzie już tylko w oparciu o zaufanie, a
    > nie o fundamenty ...
    > strach się bać
    > :-)

    Consumer Confidence Sees Biggest Jump in 6 Years

    a dlaczego, bo DJ wzrósł
    a dlaczego DJ wzrósł, bo consumer confidence wzrósl

    to sie nazywa "playing momentum"...

    george

  • 3. Data: 2009-05-26 18:27:21
    Od: "boogie" <b...@b...com>

    Użytkownik "tomek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > amerykanie opierają wzrosty na giełdzie już tylko w oparciu o zaufanie, a
    > nie o fundamenty ...
    > strach się bać

    spokojnie , przyjdzie czas na misie ,
    wejdziesz sobie z wyzszych poziomow.

  • 4. Data: 2009-05-27 07:44:51
    Temat: Re: optymi?ci z USA
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    george wrote:

    > "tomek" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Consumer Confidence Sees Biggest Jump in 6 Years
    >
    > a dlaczego, bo DJ wzrósł
    > a dlaczego DJ wzrósł, bo consumer confidence wzrósl
    >
    > to sie nazywa "playing momentum"...

    To jedżmy dalej. Wzrost nie tylko na giełdzie, ale i na surowcach. Za
    to bezpieczne przystanie, ropa, zloto, miedz, bawełna jakoś nie bardzo.
    Znów nie mam danych co do żywności i kukurydzy (jako paliwo).
    Czy ktoś jakoś mial okazje podrążyc temat>?

  • 5. Data: 2009-05-27 07:47:49
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl> pisze:

> [...]
    > Znów nie mam danych co do żywności i kukurydzy (jako paliwo).
    > Czy ktoś jakoś mial okazje podrążyc temat>?

    To jedzmy dalej: na ile starczy tego momentu, kto się obudzi z ręką w
    nocniku i *kiedy*? [dni/tygodnie]

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    U jegomości zawsze jeszcze figle w głowie.

  • 6. Data: 2009-05-27 07:49:25
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> wrote in message

    > To jedzmy dalej: na ile starczy tego momentu, kto się obudzi z ręką w
    > nocniku i *kiedy*? [dni/tygodnie]

    wszyscy myślą że zdążą wyskoczyć,
    obawiam sie że ewentualna zwała bedzie 'furious'.

    george

  • 7. Data: 2009-05-27 07:53:44
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Andrzej Adam Filip wrote:

    Za

    > To jedzmy dalej: na ile starczy tego momentu, kto się obudzi z ręką w
    > nocniku i *kiedy*? [dni/tygodnie]

    Dobra zobaczymy komu zabraknie amonicji
    http://www.findata.co.nz/markets/Quote.aspx?e=INDEX&
    s=BDI

  • 8. Data: 2009-05-27 08:03:43
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    tomek wrote:

    > amerykanie opierają wzrosty na giełdzie już tylko w oparciu o zaufanie, a
    > nie o fundamenty ...
    > strach się bać
    > :-)

    Tyle się mówi o zbliżającej się dolarowej inflacji, może te wzrosty to jej
    początki...

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 9. Data: 2009-05-27 13:33:59
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "mwojc" <m...@N...lodz.pl> wrote in message

    o to chodzi. Akcje przedsiebiorstw maja realna wartosc.
    W przeciwienstwie do dolarow ktore niedlugo pochlonie inflacja.
    Stad hossa na giełdzie.

    Gdy dolar bedzie coraz bardziej tracił
    (kogos trzbeba obciazyć skutkami kryzysu, najlepiej tych co maja
    oszczednosci),
    wtedy hossa na gieldzie rozkreci sie jeszcze bardziej. Ludzie bedą uciekali
    w akcje.
    Wydaj mi sie ze gielda przebije szczyty z 2007 roku. Juz za rok?

    Pozdr,
    Duch

  • 10. Data: 2009-05-27 15:19:01
    Od: "Archangell" <R...@o...pl>

    > o to chodzi. Akcje przedsiebiorstw maja realna wartosc.
    > W przeciwienstwie do dolarow ktore niedlugo pochlonie inflacja.
    > Stad hossa na giełdzie.

    Zapewne masz racje o ile bedzie spełniony warunek, że przedsiebiorstwa nie
    generują strat.

    Arch