  • Data: 2002-02-22 10:48:04
    Temat: Re: opodatkowanie lokat
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > zaden z tych dwoch przypadkow - jjesli juz to pierwszy w przyblizeniu bo
    > banki nadal beda podawac ten % ktory daja, pomijajac to co zaraz zabieraja
    > w imieniu Belki.

    wlasnie. pierwszy, ale _w_przyblizeniu_
    czyli nadal nie wiemy, nikt nie wie lacznie z bankowcami . ale to wlasnie
    rozwiazanie, czy jak kto woli ta interpretacja umowy lokaty duzo bardziej
    mnie satysfakcjonuje, ciesze sie po prostu ze dostane 9%, a nie jest tu
    zawoalowany jeszcze jakas czesc podatku.

    > a zabiora ci nie 20% od calych odsetek tylko 20 % od 2 dni miedzy 1 a
    > marca.

    blad ;-))
    ja nie pisalem ze to byla lokata na 3 miechy. ona wrecz byla na rok. ale i
    tak dzieki bo teraz wiem _w _przyblizeniu_ jak sobie policzyc jaki podatek
    dostanie belka od moich zysków kapitalowych: