  • 1. Data: 2004-09-21 20:04:16
    Temat: opłata za dokonanie przelewu
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam pytanie dotyczące operacji dokaonania przelewu z okienka w banku na
    wskazane konto w placówce innego banku niż dokonywana jest wpłata-ile banki
    naliczają sobie od tego typu operacji?Nadmienie,że nie posiadam konta w
    banku w którym zamierzma dokonać przelewu.Jest to stała opłata, czy może
    wartość % uzależniona od wielkości wpłaty?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2004-09-22 06:57:05
    Temat: Re: opłata za dokonanie przelewu
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał wrote:
    > mam pytanie dotyczące operacji dokaonania przelewu z okienka w banku
    > na wskazane konto w placówce innego banku niż dokonywana jest
    > wpłata-

    to jest jak napisałeś wpłata gotówkowa na inny bank a nie "przelew z okienka"

    > ile banki naliczają sobie od tego typu operacji?Nadmienie,że
    > nie posiadam konta w banku w którym zamierzma dokonać przelewu.Jest
    > to stała opłata, czy może wartość % uzależniona od wielkości wpłaty?

    moze byc stala oplata, moze byc % kwoty najczesciej z ograniczeniami
    "nie mniej niż" i "nie więcej niż"
    slyszalem o skargach ludzi którzy przy takiej wplacie w Millennium Banku
    zaplacili nawet 30 lub 60 zl prowizji
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-09-22 07:05:48
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > moze byc stala oplata, moze byc % kwoty najczesciej z ograniczeniami
    > "nie mniej niż" i "nie więcej niż"
    > slyszalem o skargach ludzi którzy przy takiej wplacie w Millennium Banku
    > zaplacili nawet 30 lub 60 zl prowizji

    Ale w Millenium zdaje się można(było?) to łatwo obejść.

    Do mojej żony kiedyś zaczęły przychodzić listy w kopertach firmowych M..
    Myślę sobie: chomikuje zaskórniaki, czy co? Powiedziała, że chciała dokonać wpłaty
    gotówkowej, a akurat była w centrum handlowym, gdzie był oddział M. Zapytała ile by
    kosztowało. Padła jakaś astronomiczna suma. Na pytanie, czy taniej się nie da,
    panienka z okienka poradziła, żeby założyła sobie siakiś bezpłatny ROR u nich (od
    ręki)
    i wtedy grosze, czy nawet za darmo.
    I tak została posiadaczką konta w Millenium :-)

    Jacek

  • 4. Data: 2004-09-22 14:30:52
    Temat: Re: oplata za dokonanie przelewu
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/21/2004 10:04 PM, Michał wrote:

> [...]
    > banku w którym zamierzma dokonać przelewu.Jest to stała opłata, czy może
    > wartość % uzależniona od wielkości wpłaty?

    Są już banki, w ktróych nie zrobisz tego wogóle.

    Pzdr: Catbert

  • 5. Data: 2004-09-22 17:03:21
    Od: quwert <q...@g...pl>

    > Są już banki, w ktróych nie zrobisz tego wogóle.
    W PEKAO SA wpłata na obcy bank dla człeka nie posiadajacego konta w onym
    banku kosztuje 25 PLN,
    ale ostatnio zauwazyłem że Panie kasjerki jak by zapomniały o tej opłacie
    i jej nie pobierają tzn. nie pytaja o karte IKM (pekaosa wewnętrzna)
    zresztą wcale im się nie dziwie wysłuchiwać tyle obelg i tylko po to aby
    P Bielecki miał ?*?set tysiecy wieksze apanaże
    Zreszta klienci i tak omijają ten bank szerkim łukiem.

  • 6. Data: 2004-09-22 20:08:27
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl>

    > panienka z okienka poradziła, żeby założyła sobie siakiś bezpłatny ROR u
    nich (od ręki)
    > i wtedy grosze, czy nawet za darmo.
    > I tak została posiadaczką konta w Millenium :-)

    Wygląda na to,że najlepiej jest otworzyć na chwile konto i dokonać tej
    operacji:-) wtedy uniknie sie zbędnych kosztów operacyjnych.

    POzdr
    Michał

  • 7. Data: 2004-09-24 12:43:29
    Od: "zymla" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@g...pl> > W PEKAO SA wpłata na
    obcy bank dla człeka nie posiadajacego konta w onym
    > banku kosztuje 25 PLN,
    > ale ostatnio zauwazyłem że Panie kasjerki jak by zapomniały o tej opłacie
    > i jej nie pobierają tzn. nie pytaja o karte IKM (pekaosa

    zgadza sie mam jeden oddzial blisko swojego domu i kiedys tam chcialam
    dokonac przelewu oplaty za net (nie mam konta w tym banku) jak mi Pani
    powiedziala prowizje, musialam poprosic o powtorzenie bo myslalam ze sie
    przeslyszalam, iscie marketingowe podejscie zamiast dbac o stalych i starac
    sie o NOWYCH klientow to tylko odstraszaja, 25 PLN to jest jednak pzresada i
    dgyby to byl ostatni bank w polsce konta bym tam nie zalozyla:)