  • 11. Data: 2010-05-02 07:23:48
    Temat: Re: openonline.pl - cóż za piękna porażka :)
    Od: "Valdek" <v...@v...pl>

    "witrak()" news:4bdc80e1$0$19179$65785112@news.neostrada.pl

    > Przygotowałem zmienioną do dwustronicowego sposobu logowania
    > sekwencję w keepasie, ale jej wywołanie powoduje, że dane wpisują
    > się nie tam, gdzie trzeba, a po paru próbach sesja przełącza się na
    > hasło maskowane a wtedy d.blada, bo nic już nie pójdzie z automatu...

    jak to wpisują się nie tam gdzie trzeba?
    Czy masz hasło składające się z cyfr i liter?

    > witrak()
    > PS. czy Valdek = Valdi ?

    Si Senior! :)

  • 12. Data: 2010-05-02 11:53:37
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-05-02 09:23, Valdek wrote:
    > "witrak()" news:4bdc80e1$0$19179$65785112@news.neostrada.pl

    > jak to wpisują się nie tam gdzie trzeba?
    > Czy masz hasło składające się z cyfr i liter?

    > Si Senior! :)

    To ja wole Valdi :-)

    witrak()

  • 13. Data: 2010-05-02 12:13:24
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    witrak() <w...@h...com> dared to write:

    > To ja wole Valdi :-)

    Dołączam się. Tradycji się nie zmienia, tożsamości tym bardziej.
    Chyba że się ucieka przed prawem ;)

  • 14. Data: 2010-05-02 14:54:23
    Od: "Valdek" <v...@v...pl>

    "witrak()" news:4bdd67ce$0$17106$65785112@news.neostrada.pl

    > To ja wole Valdi :-)

    He he he skończy się urlopek, zacznie się na nowo zapierdzielanko po 19
    godzin na dobę przez przynajmniej dwa miesiące i kolejny tygodniowy urlopek,
    to dołożę wszelkich starań aby wrócić do starego nicka :)
    Od środy znowu do kieratu zarabiać $ :) :(

  • 15. Data: 2010-05-02 14:55:10
    Od: "Valdek" <v...@v...pl>

    "kashmiri" news:hrjq97$nh8$1@news.onet.pl

    > Dołączam się. Tradycji się nie zmienia, tożsamości tym bardziej.
    > Chyba że się ucieka przed prawem ;)

    A co mi tam, jak już we dwóch na mnie siadacie to ten post jest ostatnim od
    Valdka.
    Valdi robi come back :)

  • 16. Data: 2010-05-02 20:11:46
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Valdek <v...@v...pl> dared to write:
    > "kashmiri" news:hrjq97$nh8$1@news.onet.pl

    > A co mi tam, jak już we dwóch na mnie siadacie to ten post jest ostatnim
    > od Valdka.
    > Valdi robi come back :)

    Witaj z powrotem, Valdi! Piję Twoje zdrowie gruzińskim wytrawnym :)

    k.

  • 17. Data: 2010-05-03 07:52:40
    Od: "Valdi" <v...@v...pl>

    "kashmiri" news:hrkma2$1g3$1@news.onet.pl

    > Witaj z powrotem, Valdi!

    Zjawiam się niestety tutaj tylko na chwilę. Od środy na nowo trzeba będzie
    zarabiać pieniądze i odstawić komputerek na półkę :)

    > Piję Twoje zdrowie gruzińskim wytrawnym :)

    To i ja pozwolę sobie przechylić ze dwie flaszeczki kapucyna po południu, po
    lekkim obiadku :)

    :)

  • 18. Data: 2010-05-04 06:19:49
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    r...@k...pl pisze:
    > Zalogowałem się pierwszy raz.
    > 1. "Fajnie", że hasło podaje się na następnej stronie po wpisaniu loginu --
    > dzięki temu nie mogę zapamiętać danych w FF :>

    oj, ja bym Ci odradził zapamiętywania haseł w przeglądarkach do
    wszelakich danych finansowych :)

    Krzysiek
    www.cashbook.pl

  • 19. Data: 2010-05-04 06:37:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    krzysiek <a...@m...net> writes:

    > oj, ja bym Ci odradził zapamiętywania haseł w przeglądarkach do
    > wszelakich danych finansowych :)

    Bo?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 20. Data: 2010-05-04 08:43:10
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Kamil Jońca pisze:

    > Bo?

    - bo możesz mieć nieodpowiednio zabezpieczony system operacyjny
    - bo da się odczytać te hasełka z firefoxa zewnętrznym programem
    - bo wszelakie hasła powinno się zapamiętywać

    Krzysiek
    www.cashbook.pl