  • 1. Data: 2013-04-05 17:29:41
    Temat: [offtopic] Alior Sync vs. mBank (reklama na wp)
    Od: sas <n...@e...com>

    Taka
    http://adv.wp.pl/RM/Box/2013-04/julia/53840/alior_WP
    _porownanie_produktowe.jpg
    reklama mi się dzisiaj wyświetliła w poczcie na wp.pl.
    Zawsze byłem święcie przekonany, że "nasz płyn Pierdupery do mycia naczyń
    jest najlepszy, 1 kropla umyje kilka talerzy, płyny innych marek są o
    wiele gorsze, potrzeba aż 10 kropel, żeby umyć tyle samo naczyń" - czyli,
    że możemy swoje chwalić, możemy ganić konkurencję, ale nie wskazując na
    konkretne marki / firmy.

    Rozumiałbym, gdyby w reklamie było porównanie kilku banków, z których Sync
    jest najlepszy, ale tu jest ewidentnie Alior Sync vs. mBank. Oczywiście
    link prowadzi do strony Synca. I zastanawiam się czy tak można się
    reklamować? Żeby nie było: mam konta w obydwu bankach, nie jestem
    pracownikiem banku, ani innej instucji finansowej.

    Ok, pamiętam "przeciekający melonik", melonik, który jest kojarzony z
    Alior Bankiem. Sporo osób pewnie wiedziało o co chodzi, ale (o ile
    pamiętam) nazwy Aliora tam nie było.

    [sas]

  • 2. Data: 2013-04-05 18:33:01
    Temat: Re: Alior Sync vs. mBank (reklama na wp)
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 5 Kwi, 17:29, sas <n...@e...com> wrote:

> [...]
    > reklamować? Żeby nie było: mam konta w obydwu bankach, nie jestem
    > pracownikiem banku, ani innej instucji finansowej.

    Reklama porownawcza jest legalna, pod warunkiem ze nie kłamie.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 3. Data: 2013-04-05 18:35:25
    Temat: Re: [offtopic] Alior Sync vs. mBank (reklama na wp)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 05 Apr 2013 17:29:41 +0200, sas napisał(a):

    > Ok, pamiętam "przeciekający melonik", melonik, który jest kojarzony z
    > Alior Bankiem. Sporo osób pewnie wiedziało o co chodzi, ale (o ile
    > pamiętam) nazwy Aliora tam nie było.

    Ostatnio na allegro była reklama mbąk vs synek także zapoznaj się z
    opinią z drugiej strony barykady.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2013-04-05 18:44:22
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    sas pisze:

> [...]
    > są o wiele gorsze, potrzeba aż 10 kropel, żeby umyć tyle samo naczyń" -
    > czyli, że możemy swoje chwalić, możemy ganić konkurencję, ale nie

    Możemy wskazać markę i porównać, o ile podajemy
    prawdę. Swego czasu była w TV reklama Tele2 o mniej więcej takiej
    treści: "Informujemy, że minuta rozmowy międzymiastowej w TPSA kosztuje
    35gr, a w Tele2 jedynie 22gr. Dziękujemy za uwagę."

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2013-04-05 18:53:26
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 05.04.2013 o 17:29 sas <n...@e...com> pisze:

    dzięki za info, nie wiedziałem, że można tak reklamować.

    [sas]

  • 6. Data: 2013-04-06 00:25:04
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2013-04-05 17:29, sas pisze:

> [...]
    > Sync jest najlepszy, ale tu jest ewidentnie Alior Sync vs. mBank.
    > Oczywiście link prowadzi do strony Synca. I zastanawiam się czy tak

    Z punktu widzenia klienta taka reklama jest lepsza, nie można w niej
    bezkarnie wciskać bzdur lub kłamstw.

  • 7. Data: 2013-04-06 10:45:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Tutaj masz reklamy porównawcza obu banków:

    <http://www.bankier.pl/wiadomosc/mBank-odcina-sie-Sy
    ncowi-Bank-to-wiecej-
    niz-konto-2704570.html>

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2013-04-06 12:14:12
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2013-04-06 10:45, xbartx pisze:

    > Tutaj masz reklamy porównawcza obu banków:
    >
    > <http://www.bankier.pl/wiadomosc/mBank-odcina-sie-Sy
    ncowi-Bank-to-wiecej-
    > niz-konto-2704570.html>

    Liczę że w kolejnym porównaniu pojawi się częstość zmian regulaminów i
    toip :)

  • 9. Data: 2013-04-06 16:31:34
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Z punktu widzenia klienta taka reklama jest lepsza, nie można w niej
    > bezkarnie wciskać bzdur lub kłamstw.

    Dlaczego nie mozna? Biorac wyzej podany przyklad z telefonii: informujesz o nizszej,
    konkurencyjnej cenie minuty rozmowy, natomiast nie informujesz, ile wynosi abonament.

  • 10. Data: 2013-04-06 17:59:35
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2013-04-06 16:31, Glaukon pisze:

    > Dlaczego nie mozna? Biorac wyzej podany przyklad z telefonii: informujesz o
    nizszej, konkurencyjnej cenie minuty rozmowy, natomiast nie informujesz, ile wynosi
    abonament.

    Cena minuty rozmowy to przykład dosyć precyzyjnej informacji,
    dla niektórych kluczowej, gdzie ta bezkarna bzdura albo kłamstwo?