  • Data: 2012-11-06 15:10:15
    Temat: Re: odsetki za... no wlasnie, za co?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    k...@g...com wrote:
    > Getin pobrał opłatę za prowadzenie konta, którą to opłatę zawkestionowałam,
    uwazając, że nie została pobrana słusznie.
    > Obecnie oczekuję na wyjaśnienie i opis stanowiska banku.
    > Powyższa opłata spowodowała saldo ujemne na koncie.
    > Bank pobrał odsetki za ujemne saldo.
    >
    > Czy jest to prawidłowe? Salda ujemnego nie spowodowałam ja, tylko bank. Czy mogą
    zostać naliczone takie odsetki gdy to nie ja zawiniłam i nie powodowałam swym
    działaniem (np. płatnościami, uzyciem karty) ujemnego salda?

    > Druga sprawa - składalam reklamację kwestionując pobrana opłatę za prowadzenie
    konta. Mija już prawie miesiąc, bank nie odpisał na reklamację. Czy bank może
    naliczyć odsetki pomimo braku stanowiska w sprawie kwestionowanej opłaty?

    > M.

    bank uwaza, ze oplate pobral slusznie wiec i odsetki naliczyl slusznie

    jak sie rozmysla to skoryguja jedno i drugie.