  • 1. Data: 2009-03-22 11:33:30
    Temat: odrzucona transakcja: VC mBank w Realu
    Od: sunmoon <n...@n...o2.nospam.pl.nospam>

    Dwa razy, w dwóch różnych Realach, w odstępie paru tygodni, mBank
    odrzucił realizację transakcji kartą kredytową VC (z delfinkiem).
    Oczywiście w sklepie obok karta działa jak należy. U kogo coś gnije?
    Gdzie składać reklamacje?

    --
    sunmoon

  • 2. Data: 2009-03-22 12:30:02
    Temat: Re: odrzucona transakcja: VC mBank w Realu
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "sunmoon"
    <n...@n...o2.nospam.pl.nospam> napisał w
    wiadomości news:gq587f$afr$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Dwa razy, w dwóch różnych Realach, w odstępie paru tygodni, mBank
    > odrzucił realizację transakcji kartą kredytową VC (z delfinkiem).
    > Oczywiście w sklepie obok karta działa jak należy. U kogo coś gnije?

    w Realu

    > Gdzie składać reklamacje?

    Nigdzie.
    Olać

    Sławek

  • 3. Data: 2009-03-22 12:32:16
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 22 Mar, 12:33, sunmoon
    <n...@n...o2.nospam.pl.nospam> wrote:
> [...]
    > odrzucił realizację transakcji kartą kredytową VC (z delfinkiem).
    > Oczywiście w sklepie obok karta działa jak należy. U kogo coś gnije?

    obstawiam problemy Reala. Na Ursynowie w DC ostatnio wyraznie zauwazam
    po pierwsze znacznie wydluzony czas dokonania platnosci oraz coraz
    wiecej odrzucanych transakcji - z tego co uda mi sie podejrzec to
    roznych bankow. Tak iwec osttanio idac na zakupy wyciagnalem z
    bankomatu przy wejsciu 4 setki coby sprawniej przy kasie sie zalatwic.

  • 4. Data: 2009-03-22 15:35:56
    Od: "zaemka" <z...@o...pl>

> [...]
    >roznych bankow. Tak iwec osttanio idac na zakupy wyciagnalem z
    >bankomatu przy wejsciu 4 setki coby sprawniej przy kasie sie zalatwic.

    wina czytników - mają stare czytniki, czasami kasjerki przeciągaja kartę w
    folii - co w zasadzie jest zakazane

    p.s
    pierwsze słyszę o Ursynowie w District Coloumbia - kij czort czy cuś, to
    przez te łatomy chiba ;-)

    pozdr. z.

  • 5. Data: 2009-03-22 20:49:20
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    zaemka pisze:

    > pierwsze słyszę o Ursynowie w District Coloumbia - kij czort czy cuś, to
    > przez te łatomy chiba ;-)

    DC = Default City

    andy_nek

  • 6. Data: 2009-03-22 20:49:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    zaemka pisze:

    > wina czytników - mają stare czytniki, czasami kasjerki przeciągaja kartę w
    > folii - co w zasadzie jest zakazane

    Jak karta jest zjechana, tzn zniszczona to nie ma lepszego sposobu.
    Trzeba wymienić kartę na nową i nie narzekać.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-03-23 13:59:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 22 Mar, 16:35, "zaemka" <z...@o...pl> wrote:

    > pierwsze słyszę o Ursynowie w District Coloumbia - kij czort czy cuś, to
    > przez te łatomy chiba ;-)

    Za moich szczenięcych lat mówiło się o Ursynowie: "Bronx".

  • 8. Data: 2009-03-23 16:19:05
    Od: "zaemka" <z...@o...pl>

    > DC = Default City

    prędzej Default Cretinus
    jak nie znacie prawidłowych tłumaczeń skrutów, to nie twórzcie dziadów,
    nie wymyślajcie bzdur i się nie kompromitujcie.

  • 9. Data: 2009-03-23 16:41:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "zaemka" <z...@o...pl> writes:

    > prędzej Default Cretinus
    > jak nie znacie prawidłowych tłumaczeń skrutów, to nie twórzcie dziadów,
    > nie wymyślajcie bzdur i się nie kompromitujcie.

    A co to "skrut"?

    Miłego dnia życzę.
    KJ

    --