  • 11. Data: 2012-05-15 11:14:44
    Temat: Re: odpowiedzialnosc za transakcje karta przez zastrzezeniem
    Od: luc <b...@g...net>

    On 15 Maj, 10:33, otrov <o...@g...pl> wrote:

    > Prościej - wystarczyło by wyprowadzić druciki z antenki na powierzchnię
    > karty, tak, żeby obwód działał jedynie wówczas, gdy zamknie się go za
    > pomocą własnego palca :-)
    >
    > Ilość potencjalnych fraudów spadłaby znacząco.

    Hmmm.. I co ja wtedy bym zrobił z minikartą schowaną pod klapką
    telefonu:

    http://goo.gl/l8aXH

    > o.

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 12. Data: 2012-05-15 11:15:43
    Od: Paweł Sikora <p...@a...krakow.pl>

    Krzysztofsf wrote:

> [...]
    > A jak jeszcze szczesliwy znalazca wykorzysta limit przed i po polnocy.....
    >
    > Jak dotad chyba zaden bank nie umozliwia zmniejszenia limitow na

    ja mam antenke z citi i wiem, ze na infolinii mozna limit platnosci
    bez podawania pinu przestawic nawet do zera.

  • 13. Data: 2012-05-15 11:30:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Maj, 11:15, Paweł Sikora <p...@a...krakow.pl> wrote:

    > ja mam antenke z citi i wiem, ze na infolinii mozna limit platnosci
    > bez podawania pinu przestawic nawet do zera.

    Wylaczyc bezstykowe tak.
    Ale ustawic nizszy niz "ustawowy" limit juz nie.
    Tez mam ich karte i mialem tyllko ( a raczej "az", porownujac do
    konkurencji) mozliwosc wylaczenia uslugi do wyboru.

  • 14. Data: 2012-05-15 11:37:54
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu wtorek, 15 maja 2012 11:30:47 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Wylaczyc bezstykowe tak.
    > Ale ustawic nizszy niz "ustawowy" limit juz nie.
    > Tez mam ich karte i mialem tyllko ( a raczej "az", porownujac do
    > konkurencji) mozliwosc wylaczenia uslugi do wyboru.

    jak to dziala?
    Kiedy 'nowe dane' beda znane dla karty?
    po dowolnym wykorzystaniu karty np. w bankomacie albo przy platnosci?

    ustawienie tego limitu na 0 powoduje takze brak mozliwosci wykonania transakcji
    stykowych ale bez PINu ( transakcje typu CAT) ale wersja autoryzacja podpisem
    zostaje? ;)

  • 15. Data: 2012-05-15 11:54:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Maj, 11:37, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    stykowych ale bez PINu ( transakcje typu CAT) ale wersja autoryzacja podpisem

    Wszedzie wklepuje pin. Ale na "zwyklej" bezantenkowej KK z Citi tak
    samo - juz nie pamietam, gdzie i kiedy zdazylo sie podpisac.

    Pierwsza probe platnosci bezstykowej zrobilem po zablokowaniu u
    konsultanta - nie dziala - i tyle.
    Nie pamietam, czy pomiedzy tymi czynnosciami byla zwykla platnosc, czy
    tez dane uaktulnily sie przy pierwszej probie platnosci bezstykowej.

  • 16. Data: 2012-05-16 06:58:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysztofsf wrote:
    > Gdyby bankom ZALEZALO na udostepnieniu BEZPIECZNYCH platnosci
    > bezstykowych, wystarczyloby wprowadzic karty bezstykowe prepaid w
    > tandemie z karta kredytowa lub debetowa.

    nikt sie nie bedzie bawil w pierdoly typu przelewanie 5 zl tam i z powrotem.
    chyba, ze szczeniaki.

  • 17. Data: 2012-05-16 07:54:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Maj, 06:58, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > nikt sie nie bedzie bawil w pierdoly typu przelewanie 5 zl tam i z powrotem.
    > chyba, ze szczeniaki.

    Bzdura
    A jak myslisz, dlaczego na grupie jest ogolna niechec do narzucanego
    niebezpiecznego dla klienta rozwiazania.

    kazdy by sobie mogl ustalic swoj prog kwoty do takiej "portmonetki".

    W zalozeniach, gdy technologia raczkowala, reklamowano jako drobne na
    gazete i papierosy.

  • 18. Data: 2012-05-16 08:24:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.05.2012 10:27, Krzysiek pisze:

    > Jakis poradnik jak skutecznie i bezpiecznie to zrobic?
    > w necie sa opisy raczej kiepskie opisy bo niszczace chip a nie antenke.

    Mocno podświetlić, wypatrzyć jak ta antena się plącze, zaznaczyć i przerwać.

    Niektóre popularne karty mają w internecie opisy, gdzie ciąć.

  • 19. Data: 2012-05-16 20:02:12
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote on
    2012-05-16_8:24

    > Mocno podświetlić, wypatrzyć jak ta antena się plącze, zaznaczyć i przerwać.
    >
    > Niektóre popularne karty mają w internecie opisy, gdzie ciąć.

    Tak? Parę odsyłaczy by sie przydało. Pięć na początek wystarczy...

    witrak()