  • Data: 2002-02-02 09:31:57
    Temat: Re: odpowiedz z Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a3fcb7$nu$1@news.tpi.pl...

    > rozliczeniowy.
    >
    > Mylisz sie. Nie zadnego uzasadnienia dla takiego postepowania. Jezeli
    > wypowiadam umowe przed wprowadzeniam zmian to one nie moga mnie dotyczyc.
    Co

    OK. Ja nie miałem na myśli sytuacji, kiedy jest zmieniany cennik.

    Chodziło mi o to, że w momencie wypowiadania umowy, najlpiej przed jej
    dokonaniem, ręcznie zablokować kartę [tę płatną] i serwisy SMS. Bo inaczej w
    okresie wypowiedzenia zostanie za nie pobrana opłata - bo zaczęliśmy dany
    okres rozliczeniowy przynajmniej jednym dniem.
    System inteligo jest tak dziwnie skonsutruowany, że deaktywując usługi
    ręcznie - przez konsultanta - nie pobierze opłaty np. za VE, bo nie widzi
    jej już w systemie.
    Mimo, że teoretycznie powinien...

    Piszę to po konsultacjach z działem reklamacji.

    Tak więc nie miało to nic wspólnego ze zmianą cennika.

    Po prostu do końca obowiązywania umowy obowiązuje także cennik. Nie wnikam
    który, ale obowiązuje.

    Piszę to dlatego, że ktoś twierdził, że w momencie zablokowania dostępu do
    rachunku, nie bedą pobierane opłaty, co jest nieprawdą.

    Gdy już będzie obowiązywać nowa TOiP, przed złożeniem wypowedzenia,
    należałoby pozostawić na koncie mimimum 100 złotych - aby nie zeżarło
    prowizji za prowadzenie...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara