  • Data: 2004-11-21 21:30:58
    Temat: Re: odmowa przyjęcia przelewu
    Od: "plusz" <p...@b...plusz.beztegotez.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:cnr103$mi$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Camel z adresu <c...@h...pl> napisał(a):
    > 15 listopada przygotowałem sobie przelew (z datą 15.11) . Do banku
    > poszedłem następnego dnia. (Robię tak b. często). Pani w okienku
    > (nowozatrudniona) poinformowała mnie, że nie może przyjąć przelewu,
    > bo jest na nim niewłaściwa data. Po kilkuminutowej utarczce, przyjęła
    > go.
    > I teraz pytanie. Co jest ważniejsze? Data, którą automat mi generuje
    > przy wystawianiu przelewów, czy pieczątka banku?
    > Czy są jakieś przepisy, które to regulują?

    ja nie za bardzo rozumie oburzenie kolegi

    poszedł kolega do banku i chciał złożyć zlecenie nie możliwe do realizacji
    (16 listopada chciał złożyć dyspozycję przelewu na 15.11)

    Pani w okienku rzyczliwie poinformowała, że takie zlecenie jest niemożliwe
    do realizacji (sprzeczne z logiką)

    Kolega się uparł, a ponieważ Pani to nie komputer, więc przelew przyjęła.

    Nie rowumiem problemu - bank zrealizował dyspozycję zgodnie z logiką -
    przelew przyjął jak każdy inny, a następnie odrzucił jako niemożliwy do
    realizacji.

    BTW. teraz już chyba każdy bank ma dostęp via Internet - proponuję w
    przyszłości składać tego typu niedorzeczne dyspozycje w systemie
    internetowym - przynajmniej oszczędzi kolega nerwów osobom zarabiającym na
    życie w okienkach bankowych.

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)