  • 1. Data: 2002-11-27 12:09:58
    Temat: odchudzone Inteligo
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    Witam.

    Czy mi sie wydaje czy Inteligo usunela wiekszosc zbednych elementow
    graficznych ze swojego serwisu? Strony laduja sie jakby troche (duzo?)
    szybciej. Pojawily sie tez bezposrednie linki do srodkow zablokowanych
    rachunku, historii rachunku oraz podsumowanie kont...

    Ciekawe czy oni tak sami z siebie czy PKO im zalecilo...

    no nic, oby tak dalej

    Marcin

  • 2. Data: 2002-11-27 12:26:35
    Temat: Re: odchudzone Inteligo
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as2cm3$opb$1@news.tpi.pl, Marcin Jackowski wrote:

> [...]
    > szybciej. Pojawily sie tez bezposrednie linki do srodkow zablokowanych
    > rachunku, historii rachunku oraz podsumowanie kont...

    Potwierdzam! Imponujaca poprawa!

  • 3. Data: 2002-11-27 13:57:21
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > no nic, oby tak dalej
    TAK JEST! Bardzo ładnie!

    Seb

  • 4. Data: 2002-11-27 14:09:46
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Nie wydaje Ci sie =)

  • 5. Data: 2002-11-27 14:35:31
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Potwierdzam! Imponujaca poprawa!

    Punkt widzenia zalezy od miejsca siedzenia :-) serwis WWW jest trzymany u
    Ipartnersow, co przy totalnym zapchaniu lacza sprawia, ze dostac sie z sieci
    TPNet jest co najmniej utrudnione. Natomiast serwis transakcyjny
    (secure.inteligo.com.pl) wzial sie i wyniosl z Atcomu do Energisa. Jak dla
    mnie -rewelacyjna poprawa.

    To po prostu dziala, a zrezygnowalem z I. z powodu totalnej niemocy panow
    administratorow i sieciowcow

    Wrocic?
    :-)

    M.

  • 6. Data: 2002-11-27 17:50:56
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > Wrocic?
    >:-)

    Ja z tego powodu tylko "zamrozilem" je.
    Faktycznie, teraz duzo szybciej dziala, te pare drobnych usprawnien, a cieszy
    :)

    Jak na razie, przejecie przez PKO to same ++
    Tak trzymac!
    ;)

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 7. Data: 2002-11-27 18:46:30
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    (...)
    > To po prostu dziala, a zrezygnowalem z I. z powodu totalnej niemocy panow
    > administratorow i sieciowcow
    >
    > Wrocic?
    > :-)

    Chcesz link i 50zł? ;-D

    --
    Z poważaniem
    PZ

    --
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery

  • 8. Data: 2002-11-27 19:36:12
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:as33rn$6ev$1@news.tpi.pl, Piotr Zawadzki wrote:

    > Chcesz link i 50zł? ;-D

    Forget it ;)
    Regulamin nie pozwala - ma być dziewiczy klient.

  • 9. Data: 2002-11-27 21:45:29
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Robert wrote:

    > Forget it ;)
    > Regulamin nie pozwala - ma być dziewiczy klient.

    Tak sobie właśnie myślałem, ale, jak powiadają, "śmiech jest silniejszy
    niż dobre maniery" ;-)

    --
    Z poważaniem
    PZ

    --
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery

  • 10. Data: 2002-11-27 21:56:12
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Maciej Bebenek pisze:
    >Natomiast serwis transakcyjny
    >(secure.inteligo.com.pl) wzial sie i wyniosl z Atcomu do Energisa. Jak dla
    >mnie -rewelacyjna poprawa.

    Rzeczywiście jest zdecydowanie szybciej. A "modemowcom" przypominam, że
    łącząc się przez onetkonekt łączymy się bezpośrednio do sieci Energis :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !