  • 1. Data: 2005-04-01 13:19:10
    Temat: odbity przelew - jakie mogą być przyczyny?
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Witam
    Wysłałem przelew do PeKaO na konto walutowe z mBanku. Przelew został
    odbity. Czy to możliwe że na to konto nie można przelewać w złotówkach??!!

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2005-04-01 13:26:34
    Temat: Re: odbity przelew - jakie mogą być przyczyny?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Lubojański > Wysłałem przelew do PeKaO na konto walutowe z
    mBanku. Przelew został
    > odbity. Czy to możliwe że na to konto nie można przelewać w
    > złotówkach??!!

    Tak.
    Taka mozliwosc (PLN->USD) oferuja jedynie niektore konta. To samo
    zobaczysz jak zrobisz w BZ WBK czy INGu czy Fortisie :)
    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-04-01 13:34:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-04-01 15:26:
> [...]
    > Taka mozliwosc (PLN->USD) oferuja jedynie niektore konta. To samo
    > zobaczysz jak zrobisz w BZ WBK czy INGu czy Fortisie :)
    Co jest o tyle ciekawe ze w paragrafie 31 (lub 31) nowego regulaminu ING
    wyrażnie mówi, że przewalutuje.

    KJ

  • 4. Data: 2005-04-01 13:34:14
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
> [...]
    > Taka mozliwosc (PLN->USD) oferuja jedynie niektore konta. To samo
    > zobaczysz jak zrobisz w BZ WBK czy INGu czy Fortisie :)

    OK. Czyli co? Czeka mnie odstanie swojego w kolejce w PeKaO??

    Czy wpłata na to konto jest płatna? Policzą mi po cenie kupna z
    http://www.pekao.com.pl/kursywa.xml?/lang=PL/804159-
    080619-02550 ??
    Chociaż kurs mnie mniej interesuje bo i tak "umowa" była w złotówkach.

    Czy jeśli wpłacę w PLN to w danych wpłaty (jeśli osoba której wpłacam
    sobie sprawdzi) będzie tylko kwota w USD czy też w PLN?

  • 5. Data: 2005-04-01 13:34:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Co jest o tyle ciekawe ze w paragrafie 31 (lub 31) nowego regulaminu
    > ING wyrażnie mówi, że przewalutuje.

    Jak sie w placowce pytalem - ma przewalutowywac - w tym momencie odrzuca
    (znaczy jakis czas temu to bylo - mozna sprawdzic)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-04-01 13:36:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > Taka mozliwosc (PLN->USD) oferuja jedynie niektore konta. To samo
    > zobaczysz jak zrobisz w BZ WBK czy INGu czy Fortisie :)

    Eee, coś mi nie pasuje

    Zawsze robiłem przelew do pekao w złotówkach i zawsze pekao samo
    przeliczało na USD po własnym kursie.

  • 7. Data: 2005-04-01 13:40:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:
    > Zawsze robiłem przelew do pekao w złotówkach i zawsze pekao samo
    > przeliczało na USD po własnym kursie.

    mogli zmienic - w BZ WBK tez sie dawalo :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-04-01 13:45:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-04-01 15:34:

    > Jak sie w placowce pytalem - ma przewalutowywac - w tym momencie odrzuca
    > (znaczy jakis czas temu to bylo - mozna sprawdzic)

    Aha, czyli "przez chwilę" nie będziemy się stosować do naszego własnego
    regulaminu ? :-/ nieźle (A paragraf jest 30 - sprawdziłem)

    KJ

  • 9. Data: 2005-04-01 13:50:09
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > OK. Czyli co? Czeka mnie odstanie swojego w kolejce w PeKaO??
    >
    > Czy wpłata na to konto jest płatna?

    OK. Już wiem że 0,1% min 3zł. Można jakoś taniej ;-) ??

    Pozostałe pytania dalej aktualne

  • 10. Data: 2005-04-01 15:43:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Aha, czyli "przez chwilę" nie będziemy się stosować do naszego
    > własnego regulaminu ? :-/ nieźle (A paragraf jest 30 - sprawdziłem)

    Puszcze w poniedzialek i sprawdzimy :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!