  • 1. Data: 2003-08-02 13:31:38
    Temat: obligacje i numer rachunku
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Po zobaczeniu % naszła mnie myśl zakupu obligacji 2 letnich, od myśli
    zaraz przeszedłem do czynów. Wypełniłem odpowiednie formularze na ich
    stronie i na koniec mówią by informacje o przelewie:

    Rachunek 42102010681230722311004755

    lukasbank nie chce tego przyjać, jakieś pomysły?

    Nazwa zleceniodawcy tutaj podaje imona nazwisko adres i pesel, w lukasie
    automatycznie jako zleceniodawce wstawia sysstem tylko moje imie i
    nazwisko czy jak dodam te dane do 'tytułem' będzie działać?

    --
    registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu

  • 2. Data: 2003-08-02 13:47:46
    Temat: Re: obligacje i numer rachunku
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    rmrmg wrote:
> [...]
    > automatycznie jako zleceniodawce wstawia sysstem tylko moje imie i
    > nazwisko czy jak dodam te dane do 'tytułem' będzie działać?

    Nie chce ci przyjąc numeru rachunku ?
    mBank łyknał bez problemu (jako NRB)

    Hm może lukas, ma ze ten oddzial nie obsługuje NRB? Nie wiem
    KJ

    --
    JID: kjonca (małpa) chrome (kropka) pl
    Matryca: OK (na razie)

  • 3. Data: 2003-08-02 15:24:25
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

    Użytkownik "rmrmg" <i...@s...atu.re> napisał w wiadomości
> [...]
    > registered Linux user 261525 | Wszystko jest trudne przy
    > gg 2...@w...pl| odpowiednim stopniu
    > RMRMG signature version 0.0.2| abstrakcji

    Opuść numer kontrolny w numerze rachunku (czyli początek 42)
    wpisz numer następująco i nie będzie problemu
    102010681230722311004755

    Pozdrawiam,
    Marcin Wańdoch

  • 4. Data: 2003-08-02 15:45:26
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    In <b...@b...kjonca.bogus> Kamil Jonca (newsy) wrote:

    > Nie chce ci przyjąc numeru rachunku ? mBank łyknał bez problemu (jako
    > NRB)
    >
    > Hm może lukas, ma ze ten oddzial nie obsługuje NRB? Nie wiem KJ

    Zadzwoniłem na infolinie a tam powiedzili by wywalić 2 pierwsze cyfry
    po 8 wstawić - i będzie działać. Mieli racje.