    From: "xerel" <x...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: o mbanku - może małe podsumowanie
    Date: Sat, 31 Jan 2004 18:14:00 +0100

    Użytkownik "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bvgmfo$kmq$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "waldi" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Chcę pogratulować Zarządowi Banku tak wspaniałego kierownika !

    > Waldiemu bogatej wyobraźni !

    PrzemB i tu mylisz sie, nie wiem czy pracuję w tym samym banku co waldi ale
    w moim to codzienna praktyka. Większośc zmian w tabeli opłat dla firm
    (szczególnie tych starszych umów)
    jest zupełnie bezprawnych.

    > dochody
    > 6%
    >
    > Jeśli można dać 6-10% to po ch.. BRE otworzyło mbank jak na rynku
    > międzybankowym może kupić środki za ok. 5,75%. A BRE otworzyło mBank jako
    > bank depozytopy, żeby zdobyć środki taniej (oferta o kredyty, SFI. doszła
    > znacznie póżniej).

    właśnie PrzemB kupić ! - sam sobie odpowiadasz na pytanie. Spójrz też na
    dostępność środków kupowanych na rynku międzybankowym.