    From: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: o mbanku - może małe podsumowanie
    Date: Sat, 31 Jan 2004 17:51:34 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@80.51.90.2

    Użytkownik "waldi" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bvgd8v$a0c$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > W nawiązaniu do licznych postów o mbanku piszę co mi rozum i praktyka
    > (kierownik małego oddziału baku marmurkowatego) podpowiada:

    Chcę pogratulować Zarządowi Banku tak wspaniałego kierownika !

    > 1 - bank nie jest instytucją zaufania publicznego. Jest taką samą formą
    > biznesu jak każdy inny. Czy bardziej etyczną - nie. Wielokrotnie otrzymuję
    > maile od mojego zarządu z info (tajne) "zmieniamy opłaty niezgodnie z
    > prawem, regulaminem, umową jak się będą klienci buntowali to grzeczniutko
    > ich przepraszać i zwracać kasę". Tak jest wszędzie więc podpowiadam
    > grupowiczom piszcie i walczcie o swoje !

    Waldiemu bogatej wyobraźni !

    > 2 - zmiany w mbanku są niczym innym jak skokiem na kasę. Ich dochodowość w
    > porównaniu do klasycznego banku jest kosmiczna. Zyski z posiadanej gotówki
    > wg moich skromych obliczeń są takie, że mogliby dać oprocentowanie koło
    > 6-10% a i tak by wyszli na swoje. Wyliczyłem koszty mojej placówki i
    dochody
    > z gotówki wyliczałem 3 razy bo nie wieżyłem, że to tak wygląda. U mnie
    > obsługa call-centre i i całej bankowości on-line (internet, IVR i SMS) to
    6%
    > kosztów bezpośrednich !!!

    Jeśli można dać 6-10% to po ch.. BRE otworzyło mbank jak na rynku
    międzybankowym może kupić środki za ok. 5,75%. A BRE otworzyło mBank jako
    bank depozytopy, żeby zdobyć środki taniej (oferta o kredyty, SFI. doszła
    znacznie póżniej).

> [...]
    rozumiecie je !!!
    > - podczas rozmowy z głupią panienką w kasie ośmieszycie jej niewiedzę
    > - ciężko pracujecie na swoją kasę (czasami dużą) i wymagacie odpowiedniego
    > traktowania
    > - jak Wam się coś nie podoba napiszecie maila do Zarządu (tak właśnie
    > potraficie pisać maile !)
    > i z tych powodów jesteście najbardziej nielojalną grupą Klientów i dlatego
    > po prostu odejdziecie do innego banku i nie dla głupich 0,50 ( 1/10 piwa)
    > tylko dlatego, że nie lubicie jak ktoś z Was robi idiotów.

    Od kiedy to zarządy banków czytają maile ?

    Pozdrowienia
    PrzemekB