eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankio mbanku - może małe podsumowanie › Re: o mbanku - może małe podsumowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!news.nask.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "waldi" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: o mbanku - może małe podsumowanie
    Date: Sat, 31 Jan 2004 16:16:49 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <bvggtv$rdg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bvgd8v$a0c$1@atlantis.news.tpi.pl> <bvggig$ng0$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: tk32.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1075562240 28080 80.54.23.32 (31 Jan 2004 15:17:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 31 Jan 2004 15:17:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:282105
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bvggig$ng0$1@korweta.task.gda.pl...
    > waldi wrote:
    >
    > > 2 - zmiany w mbanku są niczym innym jak skokiem na kasę. Ich dochodowość
    w
    > > porównaniu do klasycznego banku jest kosmiczna. Zyski z posiadanej
    gotówki
    > > wg moich skromych obliczeń są takie, że mogliby dać oprocentowanie koło
    > > 6-10% a i tak by wyszli na swoje. Wyliczyłem koszty mojej placówki i
    dochody
    > > z gotówki wyliczałem 3 razy bo nie wieżyłem, że to tak wygląda. U mnie
    > > obsługa call-centre i i całej bankowości on-line (internet, IVR i SMS)
    to 6%
    > > kosztów bezpośrednich !!!
    > [...]
    > > kierownik
    >
    > Niby kierownik, a porownuje koszty CC i bankowosci on-line miedzy
    > bankami internetowymi (gdzie jest to fundamentalna sprawa) a
    > tradycyjnymi (gdzie jest to wciaz prawie "kwiatek do kozucha").
    > Czesto zdarza sie, ze w marmurkach pada caly system, wtedy to jest tylko
    > "awaria systemu" a nie banku - ale panienki usmiechaja sie,
    > przepraszaja, i nawet czesc operacji potrafia wykonac. Awaria banku
    > internetowego to fizyczny brak banku, a na to banki internetowe nie moga
    > sobie pozwolic. A podnoszenie niezawodnosci kosztuje (podnoszenie
    > wydajnosci tez - w koncu nie wiadomo z gory ilu jednoczesnie klientow
    > podlaczy sie do systemu transakcyjnego, a trzeba byc na to przygotowanym).
    >
    > Reasumujac - takie porownanie jak wyzej jest nieprzemyslane i nie
    > obejmuje calosci tematu (roznic) miedzy tymi rodzajami bankow (to jakby
    > porownywac czolg do samochodu).
    >
    > Miko

    Masz rację pisząc, że to nie to samo. Nigdy zresztą nie pisałem, że to tak
    jest. Ale po prostu podaję koszt marmurkowej bankowości elektronicznej.
    Jedak jakieś porównanie jest, jeśli w moim oddziale 69 % przelewów jest
    dokonywanych przez internet (jest jeszcze troszke przez IVR i SMS-y) a w
    przypadku firm 82 %.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1