  • Data: 2011-12-30 19:36:09
    Temat: Re: o kupowaniu i sprzedawaniu złota
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Dec 2011 17:25:40 +0100, "witrak()" <w...@h...com>
    wrote:

    >Użyłeś kwantyfikatora ogólnego w przesłance ? Użyłeś.
    >Zatem do falsyfikacji twierdzenia wystarczy jeden jedyny przykład.

    podaj choć ten jeden.
    Podaj choć jeden przykład, gdy postępowanie podatkowe "obelkowujące"
    sprzedaż złota zakończyło się prawomocnie.
    I nawet ten jeden wyrok dowiedzie, że sprzedaż złota podlega "belce",
    bo niemało jest przykładów sprzecznych wyroków w sprawach podatkowych,
    ale na razie nie drążmy: przekonaj mnie choć jednym przykładem.
    Wiesz co, ułatwię Ci sprawę: możesz podać przykład "obelkowania" zysku
    na sprzedaży jakiejkolwiek rzeczy.

    >Reszta twoich rozważań nie ma sensu.
    >
    >Nie bądź naiwny - jeśli kupujesz i sprzedajesz z zyskiem złoto za
    >parę milionów to albo prowadzisz niezarejestrowaną działalność
    >gosp., albo osiągasz zyski z działalności inwestycyjnej.

    znów mieszasz myślowo rózne systemy walutowe: DG ze sprzedażą rzeczy.
    I znów gdybasz: czy jesteś w stanie podać od jakiej kwoty zaczyna się
    "działalność inwestycyjna" - najlepiej w oparciu o coś innego niż "nie
    bądź naiwny". Co prawda tracę powoli nadzieję na konkret z Twojej
    strony, ale jeszcze się ona we mnie tli.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski