  • Data: 2011-12-30 20:04:04
    Temat: Re: o kupowaniu i sprzedawaniu złota
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Dec 2011 20:51:22 +0100, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >Jarek Andrzejewski <p...@g...com> writes:
    >
    >[..]

    >Nie wiem co to jest operacja inwestycyjna. Ale *ryzyko* że zostanie to
    >uznane za coś innego niż za kupowanie/sprzedaż "konsumencką" (np. za DG)
    >to jednak wliczyłbym w koszty.

    teraz można się zastanowić: co w przypadku, jeśli prowadzę DG (odpada
    zarzut prowadzenia niezgłoszonej DG) i w jej zakresie nie mam handlu
    złotem (więc poniekąd sprzedaż nie jest w ramach DG)? Można jeszcze
    dodać warunek: pieniądze na zakup były z innego źródła niż DG.

    Uwaga dla witraka: to już inny podwątek, nie o "belce".
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski