  • Data: 2019-10-06 11:57:09
    Temat: Re: o co chodzi z frankowiczami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Oct 2019 01:34:03 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Jeśli cała umowa okaże się nieważna to chcą oddac bankowi co dostali minus to co do
    tej pory oddali w ratach
    > Jeśli okaże się że tylko pewne zapisy są nieważne to chcą dalej spłacać zgodnie z
    umową(ale bez tych nieważnych zapisów)

    Tylko ze kwestionuja zapis o indeksowaniu za pomoca kursu okreslonego
    przez bank, co umozliwia bankowi niekorzystne okreslenie kursu.

    Po usunieciu tego niekorzystnego kursu pozostanie ... nie wiadomo co.

    "Pomocniczo powodowie twierdzą, że przedmiotowa umowa kredytu mogłaby
    być wykonywana z pominięciem tych nieuczciwych warunków w oparciu o
    kwotę kredytu określoną w PLN i o stopę procentową określoną w umowie
    na podstawie zmiennej stopy LIBOR i stałej marży banku."

    A tu wlasnie TSUE orzekl, ze podstawienie kursu NBP byloby
    niedopuszczalne.

    J.