  • 1. Data: 2013-12-11 17:29:50
    Temat: nowy serwis mbanku - jak sprawdzic na jaki nr tel. przychodzą smsy?
    Od: m...@g...com

    witam

    nie mogę tego nigdzie znaleźć jak w tym nowym kolorowym serwisie mbanku znaleźć na
    jaki nr telefonu przychodzą smsy

    i jak mogę zmienić nr telefonu?

    gdzie to wszystko znależć

  • 2. Data: 2013-12-11 18:38:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@n...oldfield.org.pl>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 08:29:50 -0800 (PST), m...@g...com napisał(a):

    > nie mogę tego nigdzie znaleźć jak w tym nowym kolorowym serwisie mbanku znaleźć na
    jaki nr telefonu przychodzą smsy
    > i jak mogę zmienić nr telefonu?
    > gdzie to wszystko znależć

    W starym.
    Nowy jest jak ładniusia blachara - śliczny i niefunkcjonalny.
    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. Pachońskiego 14/22a 31-223 Kraków

  • 3. Data: 2013-12-11 18:49:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Adam Płaszczyca <t...@n...oldfield.org.pl> writes:

    jaki nr telefonu przychodzą smsy

    > W starym.
    A gdzie w starym? Bo ja ani w starym ani w nowym nie mogę znaleźć (i
    niespecjalnie mnie to dziwi nawiasem mówiąc)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 4. Data: 2013-12-11 18:51:30
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 18:49:34 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    na jaki nr telefonu przychodzą smsy

    > A gdzie w starym? Bo ja ani w starym ani w nowym nie mogę znaleźć (i
    > niespecjalnie mnie to dziwi nawiasem mówiąc)
    > KJ

    ZTCP zmiana numeru telefonu zawsze była możliwa tylko przez mLinię.

    --
    Imka

  • 5. Data: 2013-12-11 21:31:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 18:51:30 +0100, Imka napisał(a):

    > ZTCP zmiana numeru telefonu zawsze była możliwa tylko przez mLinię.

    Albo w mkiosku.

    Xenocide

  • 6. Data: 2013-12-13 14:01:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" l8ai37$od5$...@n...news.atman.pl

    > Albo w mkiosku.

    Gdzie wskażą wiszącą słuchawkę. ;) W mKiosku można co najwyżej pogadać. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'