    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nowy atak
    Date: Mon, 23 Jul 2018 12:15:16 +0200

    W dniu 2018-07-22 o 08:45, J.F. pisze:
    > Ech, durny Android, zeby nie dalo sie recznie sterowac uprawnieniami,
    > przynajmniej bym ich od SMS odcial.

    Kilka dni temu syn się uparł, że włączy na moim telefonie jakąś muzykę i
    po połączeniu z systemem w samochodzie będzie nam grało. Coś mu się nie
    udało, ale twierdził, że wszystko co włączył to wyłączył.
    Ale g. prawda. Po 3 dniach telefon zużył połowę baterii (normalnie
    starczała mi na 12 dni) i widać co jakiś czas falki gwałtowniejszego
    poboru prądu (normalnie było prawie absolutnie liniowo).
    Ale już mnie to nie rusza, bo wczoraj w końcu przeniosłem się do nowego
    telefonu (kupiony ze 2 miesiące temu, ale nie było czasu na rewolucję).

    Szlag mnie trafia - czy to ja taki głupi, czy ten system jest nie dla mnie.

    Co jakąś durną defaultowo włączoną usługę wyłączam to na mnie krzyczy,
    że to może spowodować, że telefon nie będzie dobrze działał, ale żadnych
    konkretów co i dlaczego. A któraś to w ogóle klawisze do wyłączania
    miała na szaro.
    Każda taka powinna mieć jakiś opis co to jest, ale nie ma.
    Wszyscy chcą mnie na siłę uszczęśliwić. Jaki asystent Motoroli, jakiś
    asystent Googla i koniecznie chce abym podał dane konta w Googlu a po
    jaką cholerę mi tam konto.... :)

    Ale to nic w porównaniu z tym jak się wściekałem czytając instrukcję do
    samochodu z której się między innymi dowiedziałem, że:
    - mam przegrać kontakty z radiotelefonu CB do pamięci samochodu,
    - przed wjazdem do myjni mam koniecznie złożyć lusterka - no siłowałem
    się z nimi, ale jak w miejscu mocowania nie ma płaszczyzny tylko
    nieokrągła wklęsłość to chyba jednak nie są składalne,
    - samochód wymaga przeglądu co 30kkm, ale że jest jakaś tabelka z której
    wynika jak często zmieniać olej i tam zależnie od nie wiem czego są
    dystanse od 5k do 15k - żaden nie jest 30k,
    - że światła w trybie automatycznym nie zdejmują ze mnie
    odpowiedzialności, za włączenie odpowiednich świateł np w czasie
    deszczu, ale skąd mam wiedzieć czy automat włączył światła mijania - nie
    ma żadnej kontrolki włączonych światłe mijania (na przełączniku jest
    kontrolka światłe pozycyjnych, ale to jest przy kolanie i spojrzenie tam
    wymaga gimnastyki i skąd miałbym mieć pewność, że pozycyjne = mijania.
    A nie dowiedziałem się tego po co ją czytałem - jaki zestaw żarówek
    sobie zebrać, aby w razie co mieć wszystkie jakie potrzebne - ani słowa
    na ten temat.
    P.G.