  • Data: 2002-03-06 19:40:44
    Temat: Re: nowe wyciagi w PEKAO S.A. - co dalej?
    Od: "Marek Bledko" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od grupowiczow powialo nadzieja ze cos sie zmienia w PekaoSA - sa nowe
    > wyciagi z kont z dokladnymi szczegolami transakcji.
    >
    > Moze Panstwo macie jakies inne sugestie co jeszcze moga zmienic:
    >
    > Moja to: mniej papierow przy wplatach, wyplatach, zmianach w koncie i
    precz
    > z tym zeszytem w kratke ze stalymi zleceniami.
    >
    > Czekam na propozycje.
    A po co miec tam Eurokonto ? Czy to cos daje ?
    Ja tam zamknalem konto z rok temu bo mialem dosyc.
    Korzysci finansowych z tego konta nie mialem tylko same straty
    i to coraz wieksze i to moje pieniazki do jakies tam Wlocha...
    Ze dwa miesiace temu przyslali mi karte Maestro choc rachunku
    juz dawno nie mam. Sprobowalem uzyc ale cholerka zaden
    stary PIN nie pasuje. Chyba powoli bede probowal te z 9998 kombinacji.
    Przyslali karte, zachecaja w pismie do uzywania a nie dziala, o co tu chodzi
    ?
    Pozdrawiam !
    Marek