    From: simon <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nowe w mBanku
    Date: Sun, 14 Jul 2002 11:18:03 +0000 (UTC)

    Robert znowu nadaje:

    > Spore zmiany w serwisie mBanku nastąpiły dziś w nocy:

    Ogólnie- bardzo pozytywnie. Nareszcie blokady!!!

    > - wydruk ładnego potwierdzenia złożenia zlecenia z ekranu

    Tu mam zastrzeżenie techniczne. Na stronie z potwierdzeniem powinien
    dopiero link/przycisk wywołujący drukowanie, a nie tak od razu samo leci.
    Dobrze jest obejrzeć co się będzie drukować, zanim się zacznie. Poza tym
    ja np. nie mam drukarki. Efekt jest taki, że po wywołaniu potwierdzenia
    operacji zgłasza sie okienko o tym informujące, ale po jego zamknięciu
    nastepna operacja z menu daje okno "Błąd systemu. Alarm bezpieczeństwa.
    Nieprawidłowy lub nieważny klucz sesji." - i pozostaje tylko wylogowanie
    się.

    Ja tam nie mam zstrzeżeń co do wyglądu interfejsu, nie wiem czemu niektórym
    tak on przeszkadza, znalazły by sie jeszcze istotniejsze sprawy do zmiany,
    niż kolorki itp. Ale jedna uwagę mam. W główej ramce przydałby się odstęp
    po lewej stronie - jesli lista menu nie miesci sie na ekranie i w lewej
    ramce pojawia się pasek przewijania to treść głównej ramki zaczyna sie
    nieprzyjemnie na styk z tym paskiem (IE6).

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........