    From: "Kasia" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: nowa karta kredytowa na rynku
    Date: Tue, 12 Apr 2005 19:28:34 +0200
    Sender: k...@n...aster.pl

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:d3gn2e$t0t$1@news.onet.pl...

    > http://kartyonline.pl/niusy.php?id=1649
    >

    > --
    > Karol Żwiruk
    > Świat Kart: http://kartyonline.pl

    Ja przepraszam, na czym niby ma polegać fun ? Chyba mamy już takich kart
    deko na rynku - różnią się tylko logo ...

    A swoją drogą ciekawa jestem, czy naród polski potafi oprzeć się szerokiej
    ofercie kart i za kilka lat nie będą Polacy płacić za udział w szkoleniu nt.
    jak wyrwać się z koła kredytów i na czym polega korzystanie z karty
    kredytowej ? Serio - w USA są ogłoszenia o organizacji tego typu szkoleń.
    Wykładają na nich to, że trzeba więcej zarabiać niż wydawać :) żeby nie
    wpaść w zaklęty krąg kredytowy ... I że pieniążki wydane z katy trzeba
    kiedyś spłacić :)

    KS