  • 1. Data: 2003-10-02 07:21:18
    Temat: notowania funduszy
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    witam

    chciałem na stronie mbanku odczytać wartości funduszy z dnia
    wczorajszego
    ale niestety ostatnie dane są tylko z 30 września.
    czy tylko ja mam takie problemy? czy też mbank z aktualizacją?

    pozdr.
    Kris

  • 2. Data: 2003-10-02 07:32:23
    Temat: Re: notowania funduszy
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    blgjgl$3tq$...@t...icpnet.pl,
    Kris Anrod <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>:
> [...]
    > ale niestety ostatnie dane są tylko z 30 września.
    > czy tylko ja mam takie problemy? czy też mbank z aktualizacją?

    Najwczesniej o 10 rano sie pojawiaja z dnia poprzedniego. Sprawdzaj w TFI
    lub serwisach.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-02 07:36:38
    Od: "Kris Anrod" <anrod[WYTNIJ_TO]@wp.pl>

    > Najwczesniej o 10 rano sie pojawiaja z dnia poprzedniego. Sprawdzaj w
    TFI
    > lub serwisach.

    dotychczas miałem większość już o 8 dopiero np SEB był po 10
    i stąd moje pytanie

    Kris

  • 4. Data: 2003-10-02 21:48:18
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    W wiadomości news:blgjgl$3tq$1@topaz.icpnet.pl,
    Kris Anrod napisał:

    > chciałem na stronie mbanku odczytać wartości funduszy z dnia
    > wczorajszego
    > ale niestety ostatnie dane są tylko z 30 września.
    > czy tylko ja mam takie problemy? czy też mbank z aktualizacją?

    Jeśli kursy rosną, to na stronie mBanku znajdziesz tabelę z poprzedniego
    dnia.
    Jeśli kursy spadają, to mBank może miec i 4 dni zwłoki w notowaniach.
    (Trochę złośliwe, ale chyba coś w tym jednak jest)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 5. Data: 2003-10-06 10:23:46
    Od: Azazell <a...@g...pl>

    Krzysztof K. Maj wrote:

> [...]
    >Jeśli kursy spadają, to mBank może miec i 4 dni zwłoki w notowaniach.
    >(Trochę złośliwe, ale chyba coś w tym jednak jest)

    zawsze można sobie sprawdzić w innym miejscu.
    na http://fundusze.wp.pl pojawiają się notowania z poprzedniego dnia
    około godziny 9, 10- tej. są tam też dostępne zhistoryczne notowania
    A,