  • 1. Data: 2003-10-02 05:12:29
    Temat: Lukas zaspal?
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Hej.
    nowe numery kont w standardzie NRB - od Lukasa jeszcze nie dostalem. na
    www nic nie znalazlem a po zalogowaniu nadal mam stary numer. :(
    jak przelac kase z mbanku?
    --
    Laik

  • 2. Data: 2003-10-02 05:20:46
    Temat: Re: Lukas zaspal?
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Uzytkownik "Laik" <e...@m...pl.wywal.to> napisal w wiadomosci
    > Hej.
    > nowe numery kont w standardzie NRB - od Lukasa jeszcze nie dostalem. na
    > www nic nie znalazlem a po zalogowaniu nadal mam stary numer. :(
    > jak przelac kase z mbanku?

    A dlaczego mBank mialby nie przyjac starego numeru?

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-10-02 05:22:13
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Cześć Marek J
    Thu, 2 Oct 2003 07:20:46 +0200 napisałeś:

    > A dlaczego mBank mialby nie przyjac starego numeru?

    eee... bo ja nie przeczytalem ze zrozumieniem komunikatu....? :)
    przepraszam.

    --
    Laik