  • 1. Data: 2007-05-11 11:00:50
    Temat: nikt nie pisze a Konto Internetowe BGŻ już działa
    Od: grzechu <g...@g...com>

    Zera głownych opłat za operacje internetowe na koncie, jedynie opłata
    za kartę maestro 2 pln miesięcznie. Także oferta bardzo dobra i chyba
    tańsza niż getin banku.
    http://www.bgz.pl/u235/navi/111254

  • 2. Data: 2007-05-11 11:11:39
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    grzechu wrote:
    > Zera głownych opłat za operacje internetowe na koncie, jedynie opłata
    > za kartę maestro 2 pln miesięcznie. Także oferta bardzo dobra i chyba
    > tańsza niż getin banku.
    > http://www.bgz.pl/u235/navi/111254

    No nawet chciałem się skusić tylko, że w TOiP stoi:
    - wydanie tokena = 50 zł
    - niezwrócenie tokena na żądanie banku lub rezygnacja z bankowości
    internetowej = 100 zł

    150 zł ?! Czy ja dobrze widzę??

  • 3. Data: 2007-05-11 11:16:08
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

> [...]
    > - wydanie tokena = 50 zł
    > - niezwrócenie tokena na żądanie banku lub rezygnacja z bankowości

    Coś ciężko dzisiaj myślę - zamknięcie konta nie równa się chyba
    rezygnacja z bankowości internetowej. No ale 50 zł za token trzeba
    położyć tak czy siak.

    A kartę trzeba brać czy nie? Bo niby tyle bankomatów a w moim mieście
    mają mniej i w gorszych dla mnie miejscach niż mbank.

  • 4. Data: 2007-05-11 12:18:02
    Od: grzechu <g...@g...com>

    On 11 Maj, 13:16, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Coś ciężko dzisiaj myślę - zamknięcie konta nie równa się chyba
    > rezygnacja z bankowości internetowej. No ale 50 zł za token trzeba
    > położyć tak czy siak.

    mozna wziąc hasła jednorazowe za free

  • 5. Data: 2007-05-11 12:31:43
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "grzechu" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    .com...

    > Zera głownych opłat za operacje internetowe na koncie, jedynie opłata
    za kartę maestro 2 pln miesięcznie. Także oferta bardzo dobra i chyba
    tańsza niż getin banku.
    http://www.bgz.pl/u235/navi/111254

    można gdzieś zobaczyć jak wygląda maestro do konta?
    zanim założę musi mi się spodobać.

  • 6. Data: 2007-05-11 12:39:48
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    grzechu wrote:

    > mozna wziąc hasła jednorazowe za free

    Acha to nie jest tak źle.

  • 7. Data: 2007-05-11 15:21:45
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 11 May 2007 07:11:39 -0400, Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:

> [...]
    > - wydanie tokena = 50 zł
    > - niezwrócenie tokena na żądanie banku lub rezygnacja z bankowości

    Wydaje mi się, że źle widzisz :-)

    Opłata 100 zł jest za "Niezwrócenie tokena na żądanie Banku lub w przypadku
    rezygnacji z systemu bankowości internetowej", czyli "Niezwrócenie tokena
    na żądanie Banku" lub "Niezwrócenie tokena w przypadku rezygnacji z systemu
    bankowości internetowej".

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2007-05-11 21:00:14
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Nikt nie pisze? Amra pisał ;) -
    http://hydepark.prnews.pl/index.php/cenowa_rewolucja
    _w_bgz_spadna_ceny_rachunkow_osobistych,display,2774
    7

  • 9. Data: 2007-05-12 21:02:37
    Od: eXt <n...@g...com>

    grzechu wrote:
    > Zera głownych opłat za operacje internetowe na koncie, jedynie opłata
    > za kartę maestro 2 pln miesięcznie. Także oferta bardzo dobra i chyba
    > tańsza niż getin banku.
    > http://www.bgz.pl/u235/navi/111254
    Gdzie wyczytałeś o tej karcie? W TOiP faktycznie jest informacja o tym,
    że za obsługę karty Maestro płaci się 2 zł/miesiąc, ale czy do planu
    internetowego jest wydawana właśnie karta maestro i czy w ogóle musi być
    karta?

    A co od Getin Banku to za co tam się płaci?

    pzdr

    --
    eXt

  • 10. Data: 2007-05-12 21:33:01
    Od: Akkon <a...@g...pl>

    eXt pisze:

    > Gdzie wyczytałeś o tej karcie? W TOiP faktycznie jest informacja o tym,
    > że za obsługę karty Maestro płaci się 2 zł/miesiąc,

    Regulamin prowadzenia rachunków, wydawania kart itd..

    > ale czy do planu
    > internetowego jest wydawana właśnie karta maestro

    W BGŻ nie ma innych niż Maestro debetówek

    > i czy w ogóle musi być
    > karta?

    Nie musi.