  • 71. Data: 2004-06-17 18:48:47
    Temat: Re: nieprawidlowe nazwisko - final
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    news:cason8$1ep$1@news.onet.pl...

    > Skoro Polska wydała obywatelowi dokumenty potwierdzające, że nazywa się
    > ŁĄKA, to dlaczego bank zmienia mu nazwisko na LAKA. Może to wyjaśnisz?

    Który polski bank tak zmienia?

    --
    JaKi

  • 72. Data: 2004-06-17 18:49:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A spotkalas sie ostatnimi czasy aby komus pisali Laka zamias Łąka?

    Tak.

    >Laka to
    > pisali jak w uzytku by chwrite czy jakos tak :-) Natomiast nie mozna
    wymagac
    > aby pani wprowadzajaca dane do kompureta wiedziala ze np. znak niemiecki
    > jest kombinacja klawiszy "...." Ona jest w Polsce i jej zadaniem jest
    > wiedziec ze u ł to np. prawy alt+l albo stuknąć ł na klawiaturze.

    Mylisz się. Np. BePeHahaha wymusza ANGIELSKĄ transliterację. I co mój
    patrioto? Tak w ŁĄKI robi sie LAKA ;-)))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 73. Data: 2004-06-17 18:53:49
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czytaj co pisze :-) Ban uzywa alfabetu narodowego i napisze Łąka a nie
    Laka
    > :-)

    I nie zastrzega sobie rodzaju trankrypcji. Więc dlaczego zmienia nazwisko
    klientowi?

  • 74. Data: 2004-06-17 19:02:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Proszę bardzo - obywatel ŁĄKA według banku nazywa sie LAKA. Tez wg.
    > Ciebie w porzadku?

    Zaraz, bo ja sie pogubilem i moglabys mi wytlumaczyc KTO i gdzie pisze LAKA?
    Ma ktos karte z PKO BP (bo ja swojej juz nie mam) i sprawdzi zy ma polskie
    literki.
    Bo jak ma to cala ta gadanina Glenn jest jakas jedna wielka czepliwoscia.

    http://www.PRnews.pl

  • 75. Data: 2004-06-17 19:08:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Skoro Polska wydała obywatelowi dokumenty potwierdzające, że nazywa
    > się ŁĄKA, to dlaczego bank zmienia mu nazwisko na LAKA. Może to
    > wyjaśnisz?

    Glenn, czy ty aby nie przesadzasz?
    A jak na karcie bedziesz miala napisane, ze karta jest wydana przez PKO BP i
    jest jego wlasnoscia, to co wtedy?
    A co wtedy jak ktos ma nazwisko z dwoch czlonow, ktore sie nie miesci w
    zaden sposob na karcie?

    I cz yw koncu tak trudno zrozumiec - bank nie ma takiej mozliwosci i nie
    moze wydac takiej karty z obca literka?
    Nie moze i juz.

    P.S. Na karcie nie masz dwoch imion, a w dokumentach urzedowych bardzo
    czesto... ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 76. Data: 2004-06-17 19:09:16
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 17 Jun 2004 14:51:43 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >A co Go to obchodzi, jak mają to zrobić? Jeżeli któs ma nazwisko z umlautem,
    >to takie ma być na umowie i kartach. "Możliwości" techniczne nie mają tu
    >nic do rzeczy.

    a ja sie ozenilem z chinka i przyjalem jej nazwisko [chingciangciong]
    tyle ze tak sie wymawia, a pisze sie takimi fajnymi szlaczkami. a ci
    dranie w banku nie chca mi zrobic karty ze szlaczkami. skandal!!!

    G.

  • 77. Data: 2004-06-17 19:15:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a ja sie ozenilem z chinka i przyjalem jej nazwisko [chingciangciong]
    > tyle ze tak sie wymawia, a pisze sie takimi fajnymi szlaczkami. a ci
    > dranie w banku nie chca mi zrobic karty ze szlaczkami. skandal!!!

    Skandal. O ile sobie nie zastrzegą sposobu transliteracji.

  • 78. Data: 2004-06-17 19:16:04
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    >Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości

    hola hola a niby dlaczego twierdzisz ze Ű jest wlasnoscia hiszpanow?
    bratanki nasi wegrzy rowniez posiadaja taka literke!
    :)

    G.

  • 79. Data: 2004-06-17 19:19:55
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Mylisz się. Np. BePeHahaha wymusza ANGIELSKĄ transliterację. I co mój
    > patrioto? Tak w ŁĄKI robi sie LAKA ;-)))

    Ale wymusza i o tym mowi - zreszta delej operujemy polskim alfabetem :-)

    --
    JaKi

  • 80. Data: 2004-06-17 19:21:11
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > I nie zastrzega sobie rodzaju trankrypcji. Więc dlaczego zmienia nazwisko
    > klientowi?

    Dywagujemy dalej czy masz taki bank ktory nie zastrzega i pisze Laka zamiast
    Łąka?

    --
    JaKi