  • Data: 2016-03-30 14:23:45
    Temat: Re: niedogodności VW Banku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 30 Mar 2016 05:11:54 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>, n...@p...pl
    napisał(-a):

    > interesuje mnie, z jakimi niedogodnościami
    > i trudnościami mogę się zetknąć. Co Was,
    > dotychczasowych klientów VW wkurza, utrudnia
    > życie, na co uważać itd.
    >
    > interesują mnie konkretne narzekania na VW Bank

    W sumie nie ma na co narzekać.

    Interfejs trochę przaśny, ale po tym co zaserwował mBank, to chyba zaleta.

    Jeżeli potrzebujesz drukować potwierdzenie, to lepiej nastaw się na drukowanie
    następnego dnia -- nie wiem jaki jest algorytm, iż czasem są dostępne po
    jakiejś chwili, a czasem nie.

    Logowanie maskowanym hasłem -- to też może być wada.

    A reszta działa -- na szczęście nie ma jakichś udziwnień.

    Ogólnie mogę polecić (kart VW nie mam).