  • 1. Data: 2002-10-16 11:06:09
    Temat: Re: nie mozna zalozyc konta w Niemczech? Taa., he he oszukujcie sie dalej.....
    Od: m...@p...onet.pl

    > dla tych wszystkich ktorzy usilnie mnie przekonywali ze aby otworzyc
    > konto w Niemczech potrzebuje zgody samego  Balceka, oswiadczam ze
    > juz o kilku spokojnuych tygodni konto w Deutsche Banku 24 jest
    > zalozone bez zadnego szemrania,.

    > jakby ktos potrzebowal zrobic zgraniczne PL<-> DE  transfery gotowkowe
    > bez prowizji to zapraszam do skorzystania z moich uslug :-)
    >
    > staszko

    Witam!

    Bardzo jestem zainteresowany informacjami na temat zalozenia konta w Niemczech.
    Niestety adres na priv autora jest nieaktualny, wiec jesli zechcialby sie
    odezwac i odpowiedziec na pare pytan bede wdzieczny.
    A moze ktos inny jest w tej sprawie ekspertem, lub chociaz wie co nieco?

    Pozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2002-10-16 18:41:19
    Od: s...@p...onet.pl (staszko)

> [...]
    >Niestety adres na priv autora jest nieaktualny, wiec jesli zechcialby sie
    >odezwac i odpowiedziec na pare pytan bede wdzieczny.
    --------------

    :-) ha ha
    jeszcze miesiac temu bylem groznym przestepca posiadajacym konto w
    nie-PL banku, a teraz nagle jestem wzorowym obywatelem, niezwykle
    potrzebnym ? :-)

    wiesz, nie wiem jak Ci moge pomoc.....
    ja korzystajac z tego ze do mego Deutsche banku 24 w DE mam 3 minuty
    drogi zalozylem tam konto osobiscie i zajelo mi to 5 min ..

    czy mozna to zrobic zdalnie - przez net - nie wiem, poklikaj na ich
    stronie to moze cos znajdziesz na ten temat.....

    cze

  • 3. Data: 2002-10-17 12:51:31
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    >
    > czy mozna to zrobic zdalnie - przez net - nie wiem, poklikaj na ich
    > stronie to moze cos znajdziesz na ten temat.....

    A ile trzeba tam płacić za:
    a) miesięcznego haraczu
    b) za przelew zewnetrzny (do innego niemieckiego banku)
    c) za pzrelew do innego banku w UE (np. Wielka Brytania)
    d) za pzrelew do USA ;-)
    e) ew. za kartę typu debetowego

    Tylko podaj stawki dla "drobnych ciułaczy", a nie dla posiadaczy kont z
    saldem X000 Euro.

    Dzieki,
    BaLab

  • 4. Data: 2002-10-17 12:56:36
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > b) za przelew zewnetrzny (do innego niemieckiego banku)
    > c) za pzrelew do innego banku w UE (np. Wielka Brytania)

    ...interesuje mnie dostep przez Internet.

    BaLab

  • 5. Data: 2002-10-17 17:32:48
    Od: s...@p...onet.pl (staszko)

    A ile trzeba tam płacić za:
[...]

    -- oj nie mam pojecia :-)
    jedyne co mnie obchodzi to to, ze prowadzenie jest za 3 euro chyba i
    przelewy do wszystkich DE bankow z free.

    reszte pewnie znajdiesz tu:
    http://www.deutsche-bank.de