  • 1. Data: 2007-06-17 07:49:27
    Temat: karta milennium
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Czy ktos ubiegal sie o KK Milennium Visa na nowych zasadach - zgodnie z info
    na stronie przyznaja do 15000PLN limitu bez zaswiadczenia o zarobkach (na
    dowod)? Czy to prawda i czy sa jakies kruczki?

    Pozdrawiam,
    M.

  • 2. Data: 2007-06-17 09:04:58
    Temat: Re: karta milennium
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sun, 17 Jun 2007 09:49:27 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > na stronie przyznaja do 15000PLN limitu bez zaswiadczenia o zarobkach (na
    > dowod)? Czy to prawda i czy sa jakies kruczki?

    Mi powiedzieli, że nie dadzą mi KK dopóki nie przyniosę wyciągu z innej.
    ALe wtedy dostanę limit tylko o 20% większy niż na tej pierwszej
    kredytówce.

  • 3. Data: 2007-06-18 13:13:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marek pisze:

    > Czy ktos ubiegal sie o KK Milennium Visa na nowych zasadach - zgodnie z
    > info na stronie przyznaja do 15000PLN limitu bez zaswiadczenia o
    > zarobkach (na dowod)? Czy to prawda i czy sa jakies kruczki?

    Tylko visa ?
    Ja jakiś czas temu na podstawie podobnej promocji dostałem MC. Kruczków
    nie stwierdziłem poza tym, że trzeba pamiętac o wyłączeniu ubezpieczeń

    KJ