  • Data: 2005-06-07 14:11:56
    Temat: Re: nie chce tam byc
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety jezeli zostanie tak jak jest to bezpłatną zmianę funduszu moge
    dokonac
    > dopiero po 2 latach, a jezeli teraz chciałabym to musze wypłacic "z kieszeni"
    > kase (chyba 160 albo 180 zł)- co z oczywistych powodów nie wchodzi w rachube.

    Jesteś tego pewna?
    Bo na ile pamietam, to opłatę mogą sobie potrącić wyłącznie
    z wpłaconych składek, a o żadnej 'kieszeni' nie było mowy.
    Skoro nic do nich nie wpłynęło to nic nie tracisz.
    Dodatkowo coś mi jeszcze świta, że jeżeli po wpisaniu się, przez
    bodajże rok nie wpłynęła zadna składka,to chyba sami Cię wypiszą.
    Ale nie dam sobie za to nic uciąć,
    a ustawy szukać mi się nie chce ;-)