  • Data: 2008-12-26 13:00:11
    Temat: Re: nadplata kredytu - kapital czy odsetki ?
    Od: "Greg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> napisał
    w wiadomości news:git2rc.1hc.1@hamster.gregu.cjb.net...

    > 2). Spłata odsetek: zapłata za odsetki z góry. W przypadku równych rat
    > kapitałowo-odsetkowych - kolejna rata będzie mniejsza (a jeśli spłaciłeś
    > więcej, niż wynosi część odsetkowa raty - być może następne raty kredytu
    > będą również mniejsze, aż do wyczerpania "limitu" tego, co spłaciłeś), ale
    > potem wszystko wróci "do normy" - nie zmniejszasz zadłużenia. Przy ratach
    > malejących sytuacja podobna - spłaciłeś część odsetek z góry i będziesz
    > płacił stałą część kapitału, a odsetek mniej.

    Wg jakiego oprocentowania spłacana jest taka nadpłata odsetek.
    Załóżmy że:
    - mam kredyt, kr=tóego oprocentowanie aktualizowane jest co miesiąc.
    - dziś CHF LIBOR 3M wynosi 0,75%
    - marża 1%

    Tak więc odsetki dla najbliższej raty liczone są wg oprocentowania 1,75%.
    Wg jakiego oprocentowania liczona jest nadpłata?

    Kredyt hipoteczny? http://kredyt.ogar.pl/